مکمل بنزین
خبر

اجاره خودرو با راننده همراه با اسکورت (خوروهای تشریفاتی)

اگر به خودروهای تشریفاتی نیاز دارید و یا می خواهید برای جابه جایی مهمان های مهمتان خودرو اسکورت داشته باشید می توانید از خدمات اجاره ماشین با راننده مجموعه های کار رنتال استفاده کنید.

شرکت های رنت کار  برای خدمات اجاره خودرو با راننده مجموعه ای از ماشین های لوکس و خارجی نظیر پرادو، بنز ، بی ام و …. در اختیار دارند.

راننده این خودروهای آشنا به امور تشریفاتی است و تا پایین همراه شما خواهد بود. راننده های برخی از شرکت ها مسلط به زبان های انگایسی و عربی هستند و با کت و شلوار مهمان شما را بدرقه خواهند کرد.

خدمات اجاره خودرو به این صورت است که شما پس از انتخاب خودرو موردنیازتان، با شرکت تماس گرفته و با  پرداخت هزینه خودرو را رنت می کنید.

یکی دیگر خدمات این شرکت ها اجاره خودرو بدون راننده است. تفاوت اجاره خودرو بدون راننده با اجاره خودرو همراه راننده تنها در مدارک و بدون راننده بودن خودرو است.

شما برای اینکه بتوانید خودرو را بدون راننده و دربستی در اختیار داشته باشید نیاز به ارائه مدارک برای ضمانت دارید.

در این نوع اجاره می توانید از طریق سایت و یا تماس تلفنی ماشین را رنت کنید.

برای اجاره خودرو حتما از طریق شرکت های معتبر و ثبت شده اقدام کنید. شرکت هایی که دارای سایت و قرارداد رسمی هستند. شرکت هایی مانند اجاره خودرو سعادت رنت و یا دیگر رنتکارهای معتبر که دارای نماد اعتماد هستند.

خودروهای موجود در اجاره خودرو  با راننده

خودروهای با راننده بیشتر خودروهای لوکس و به رنگ مشکی هستند. این خودروها شامل :

اجاره ماشین در اختیار و اجاره خودرو با راننده و تشریفاتی :

خودروهای با راننده به دلیل اینکه نماینده شرکت همراه خودرو است نیاز به هیچ مدرکی نداشته و به راحتی قابل رنت است.اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی بود.تمامی خسارت های تصادف و دزدی خودرو نیز به عهده راننده شرکت است.

شرکت ها و ادارات خصوصی و دولتی که به خودروهای تعداد بالا و با یک رنگ و برند نیاز دارند می توانند از این خدمات استفاده کنند اما بهتر است که حداقل چند روز زودتر برای رزرو با شرکت در تماس باشند.

تجهیزات خودروهای با راننده

شرکت های رنت کار برای راحتی مسافران خودر خدمات و تجهیزات ویژه ای را در نظر گرفته اند. این خودروها مجهز به سیستم Wifi ، صندلی کودک و تجهیزات مسافرتی می باشد.

_خودرو های تشریفاتی با راننده در بالاترین سطح کیفیت فنی و دارای بیمه مسافرتی کامل می باشند.

 

اسکورت تشریفاتی

اجاره خودرو برای اسکورت تشریفاتی یکی از مهم ترین مقوله ها در زمینه ی ترانسفر و جابجایی مقامات و افراد صاحب نام کشور ها در سراسر دنیا می باشد. معمولا برای اسکورت این گروه افراد از خودرو های لوکس و تشریفاتی با آخرین امکانات روز دنیا استفاده می شود از این رو ممکن است برای شما هم سوال پیش آمده باشد که خودرو های اسکورت از کجا و به چه صورتی انتخاب و تهیه می شوند.

همان طور که در بالا گفته شده بهترین طریقه رنت ماشین شرکت های اجاره خودرو هستند.

دیگر خدمات شرکت‌های اجاره خودرو

موسسات رنت کار خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می دهند. که شامل : اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو بدون راننده ، اجاره خودرو با راننده ، اجاره ون و خدمات توریستی دیگر است.

بیشتر رنتکارها در شهرهای ایران دارای نمایندگی فعال هستند. به این صورت که شما با دفتر مرکزی آنها تماس گرفته اما خودرو را در شهر خود تحویل می گیرید. در هر جایی از ایران که هستید می توانید خودرو مورد نیازتان را رنت کنید.

یکی دیگر از خدماتی که می توان در این زمینه به آن اشاره کرد اجاره خودرو در کیش است. این خدمات یکی از تفریحات هیجان انگیز در این جزیره است. رنت ماشین های لوکس و آمریکایی با قیمت بسیار مناسب در جزیره کیش سفر شما را خاطره انگیز و هیجان آور خواهد کرد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا