مکمل بنزین
گوناگونخبر

BMW سری ۵، دیده شد!

IAA 2021، طی دو روز گذشته با کانسپت‌های جدیدش حسابی خبرساز بوده، البته این بدان معنا نیست که خودروسازان تمام تمرکزشان را بر روی نمایشگاه گذاشته باشند و روی محصولات آینده خود کار نکنند. به تازگی عکس‌های جدیدی از نسل بعدی BMW توسط جاسوسان منتشر شده، این نمونه‌های اولیه، در مونیخ، در منطقه‌ای نه چندان دور از مکانی که نمایشگاه میزبانی می‌شود دیده شده اند.\

متاسفانه دو خودروی آزمایشی دیده شده چراغ‌های موقتی دارند و چراغ‌های عقب و جلو اصلی در آن‌ها نصب نشده. استتار هر دو خودرو مشابه است، اگرچه یکی از آن‌ها یک PHEV بوده (باتری این خودروهای الکتریکی با وصل شدن به یک منبع الکتریکی شارژ خواهد شد‌.) و دیگری یک خودرو با موتور احتراق سنتی است. فضای داخلی به شدت مخفی شده و چیز خاصی از پنجره باز راننده دیده نمی‌شود‌.

با توجه به اینکه هر روز تعداد بیشتری از مدل‌های جدید BMW جدیدترین سیستم iDrive این شرکت را دریافت می‌کنند، ما معتقدیم که نسل بعدی سری ۵ هم از فناوری جدیدی که اولین بار در ix SUV دیده شد، استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که داشبورد تحت کنترل دو صفحه بزرگ خواهد بود، که از نرم افزارهای به روز شده و برنامه‌ها و عملکردهای جدید بهره می‌برند.

متاسفانه، هنوز خیلی زود است که تست این خودرو را در جاده‌ها و با نمای داخلی مخفی نشده بیینیم. از نظر محدوده موتور، سری ۵ جدید با موتورهای احتراقی، پلاگین هیبریدی و برقی ارائه خواهد شد. در ورژن‌های EV و PHEV، تمرکز عمده بر الکتریکی سازی است و انتظار می‌رود بهترین نوآوری‌ها و ارتقاها در این سری دیده شود. در گالری بالا، یک مدل احتراقی و یک PHEV مشاهده می‌شود. با مقایسه تمام چیزهایی که از مرحله تحقیق و توسعه سری جدید BMW، به دست ما رسیده و طرح اولیه جدیدی که از طراحی نهایی سدان پریمیوم از بایرن دریافت شده، متوجه تغییراتی می‌شویم، به نظر می‌رسد ابعاد خودرو کمی بزرگ‌تر شده و چراغ‌های جلویی جدید هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا