Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش نقدی و نقدی-اعتباری کاپرا2 ویژه شهریورماه 1400 اعلام شد

روز گذشته بود که شرکت بهمن موتور انواع شرایط فروش نقدی و نقدی-اعتباری پیکاپ کاپرا2 اعلام کرد. این دو طرح فروش که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه هفدهم شهریورماه 1400 آغاز شده است، مشتریان می‌توانند به مدت ده روز برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند. البته بدلیل استقبال بالا، امکان زودتر تمام شدن این شرایط فروش ها وجود دارد.

فروش فوری نقدی

در طرح فروش نقدی، شرکت بهمن موتور قیمت پیکاپ کاپرا2 را حدود 569 میلیون تومان اعلام کرده است. موعد تحویل نیز هفته سوم آبان ماه 1400 ذکر شده و مشتریان می‌توانند تنها یک رنگ سفید را برای بدنه خودرو انتخاب نمایند. ثبت‌نام در این طرح صرفا اینترنتی بوده و امکان صلح (فروش) به غیر امکان‌پذیر نیست.

تصویر شرایط فروش فوری نقدی کاپرا2

فروش نقدی-اعتباری

اما پس از شرایط فروش نقدی، شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی-اعتباری پیکاپ کاپرا2 را نیز اعلام کرده است. باتوجه به فروش نقدی-اعتباری این پیکاپ، قیمت کاپرا2 قطعی بوده و امکان افزایش وجود ندارد. لازم به ذکر است که شرایط پرداخت تنها به صورت 12 ماهه بوده که به همین دلیل، شرکت مذکور نرخ سود تسهیلات را 18 درصد اعلام کرده است. در این نوع فروش، واگذاری پیکاپ کاپرا2 تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر هست. موعد تحویل هفته سوم آبان ماه 1400 اعلام شده و مشتریان می‌توانند تنها رنگ سفید را برای بدنه خودرو انتخاب نمایند.

تصویر شرایط فروش نقدی-اعتباری کاپرا2

بهتر است بدانید که همچنان در این طرح فروش ها، محدودیت کد ملی اعمال‌ خواهد شد و امکان ثبت‌نام برای هر کد ملی و یا شناسه ملی، یک دستگاه خواهد بود.

پیکاپ دو کابین کاپرا2 به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که توانایی تولید 130 اسب بخار، قدرت و 205 نیوتن متر، گشتاور را دارد که تمام این قدرت توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی، به چهارچرخ خودرو منتقل میشود. وزن خالص این خودرو 1720 کیلوگرم بوده و این خودرو دارای امکاناتی مانند مولتی مدیا، دوربین دید دنده عقب، دو کیسه هوا، دی لایت و… است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.