مکمل بنزین
گوناگونخبر

آغاز تحویل ام‌وی‌ام ایکس33 اس در نسخه AT-SPORT با آپشنی جدید!

نیمه اول سال گذشته بود که نسخه جدیدی از ام وی ام ایکس33 اس با پسوند AT-SPORT توسط مدیران خودرو معرفی شد. خودرویی که تاکنون در 4 نسل به بازار کشورمان وارد شده و از بن، جزو خودروهای چینی موفق بازار ایران محسوب می‌شود.

اما X33s در نسخه AT-SPORT در زمانی که وارد بازار ایران شد، مانند تمامی برادران قبلی خود، از غربلیک فرمان پلاستیکی بهره مند بود. یکی از انتقاداتی که در سال گذشته می‌توانستیم به همین خودرو بگیریم، همین موضوع غربلیک فرمان بود.

اما به تازگی و گویا از اوایل تابستان امسال، شرکت مدیران خودرو مونتاژ و عرضه این خودرو را با غربلیک چرمی فرمان آغاز کرده است. شاید این تغییر، موضوعی آن‌چنانی نباشد، اما ما هستیم و شما در ایران! خوشبختم 😀 همانطور که از تصویر فوق می‌توان فهمید، دیگر این فرمان به جز بخش چپی، تفاوتی با کلیت فرمان خودروهای آریزو6 و ام وی ام ایکس55 ندارد. یعنی در اصل غربلیک فرمان همان است؛ تنها ادوات و کلیدهای کنترلی با فرمان خودروهای مذکور فرق دارد.

معرفی کوتاه MVM X33s AT-SPORT

ام وی ام ایکس33 اس در نسخه AT-SPORT مجهز به یک موتور 2 لیتری (به صورت دقیق1971 سی سی) تنفس طبیعی بوده که با اتصال به یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک (AT)، توانایی تولید 136 اسب بخار، قدرت و 180 نیوتن متر، گشتاور را دارد. این SUV به اصطلاح جمع و جور، متاسفانه مانند سایر برادران قبلی‌اش، تک دیفرانسیل بوده و از سامانه چهارچرخ بهره‌مند نیست.

نکته منفی دیگری که نسبت به آپشن این خودرو می‌توان گرفت، نبود سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو بوده که برخی مالکان این خودرو هم در سخنانی از نبود آن ناراحت هستند. این افراد می‌گویند که حتی نمی‌توان این آپشن را نصب کرد؛ زیرا شرکت گارانتی را به کل باطل می‌کند!

از امکانات مهم این خودرو، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
– سانروف
– کروزکنترل
– گرمکن صندلی ردیف اول
– دی لایت (چراغ روز)
– نمایشگر لمسی به همراه نویگیشن
– سامانه کنترل پایداری
– صندلی‌های چرمی-پارچه ای
– حالت رانندگی اکو و اسپرت
– نمایشگر میزان باد در چرخ ها (TPMS)
– سنسور نور
– دو کیسه هوای ایمنی
– دوربین دید عقب

امروز (18 شهریورماه 1400) که درحال نگارش این متن هستیم، قیمت این خودرو در کارخانه چیزی در حدود 600 میلیون تومان است. درصورت قصد خرید این خودرو، می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی مدیران خودرو و یا نمایندگی های مجاز این شرکت، از شرایط فروش نقدی و اقساطی آن، با خبر شوید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خود نویسنده هم فهمیده که این خبر مهم نیست.پس چرا مینویسی

  2. تنها کراس اور صفر کیلومتر موتور دو لیتری تنفس طبیعی و گیربکس ATبازار اینه
    الان کل بازار شده 1.5 لیتری توربو با Cvt
    پس واقعا ارزش داره یه کلیپ نقد و بررسی ازش بسازید.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا