مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

تاک شو ، دریچه ای به سوی دنیای خودرو

شرکت رینگ اسپورت درسال 99  با جمعی از دانشجویان متخصص این زمینه شروع بکار کرد و در طی این مسیر  با  بخش های مختلف سعی در ایجاد حسی خوب و آرامش دهنده برای  مخاطبان و عاشقان دنیای خودرو مخصوصا تیونینک خودرو کرده . رینگ اسپورت به منظور رسیدن به مرجع تیونینگ ایران ، در راستای تولید محتوای ویدئویی میکوشد تا فرهنگ رانندگی صحیح و ارتقا درست  ماشین ها ایجاد بنماید . رینگ اسپرت ،مرجع تخصصی تیونینگ ایران در بخش تماشاخانه خود شامل بخش های

  • تاک شو
  • تست و بررسی
  • گزارش های میدانی

میباشد که به تفصیل به معرفی این بخش ها خواهیم پرداخت.

تاک شو  (گرندتور ایرانی)

در زمانی که کمتر کسی با خودرو و دنیای خودرویی آشنا بود .برنامه های تلویزیونی با سبک های متفاوتی عرضه شدند تا این دنیای پر از راز و رمز را برای شیفته های خودشان بشکافند و فرهنگسازی هایی در راستای رانندگی درست و اصولی و تبدیل شدن دید مخاطبانشان به خودرو و قسمت فنی خودرو میسر بسازد.

در این راستا تیم تاک شو رینگ اسپورت سعی داشته تا با روش های جایگزین و تغیراتی عظیم در این حوزه یک بستری متفاوت را با حس متفاوت تر برای عاشقان دنیای خودرویی آماده کند. شما کاربر گرامی برای مشاهده تاک شو یا همان گرندتور ایرانی به صفحه تاک شو خودرویی وارد شوید.

 

 

 

 

 تست و بررسی خودرو

تقریبا بعد از احساس شدید مخاطبان به آشنایی اولیه با خودرویی که قصد خرید داشتند بود که فیلم های تست و بررسی خودرو ارزش و جایگاه خود را در میان کاربران اینترنتی گرفتند.

تیم تست و بررسی رینگ اسپورت برای اولین بار در ایران در راستای تغیر نگرش به تست و بررسی خودرو با رویکردی جدید وارد این عرصه شده اند و اولین محتوای خودرا که مربوط به تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک  بود را میتوانید با کلیک برروی لینک مشاهده نمایید.

در این تست و بررسی از خانواده رینگ اسپورت ما قصد زیر ذره بین بردن دنا پلاس توربو اتوماتیک را داریم تا معایب و مزایا آن را به اطلاع شما هواداران خوب رینگ اسپورت برسانیم.پس با ما همراه باشید…

وقتی در سال زمزمه هایی از پروژه جدید کمپانی خودروساز پیشتاز در داخل کشور با نام nx7 در بین مردم پیچید ، کمتر کسی می توانست تصورش را بکند که نسخه های فیس لیفت و به روزرسانی شده ی این پروژه بخواهد یک روزی از مرز ۷۰۰ میلیون تومان عبور کند .پروژه‌ای که ازش حرف میزنیم مربوط به یک سدان خانوادگی در رده‌ ی قیمتی بالا  ایرانخودرو هستش که بعد ها دنا نام گرفت ، قله ای در صنعت خودروسازی کشور ….

 

گزارش های میدانی

در این بخش از رینگ اسپورت  مجریان ما سعی دارند تا با نهایت تلاش خودشان لبه تکنولوژی خودرو در ایران را به تصویر کشیده و با تهیه گزارش از شرکت ها و سیستم امتیاز دهی به این شرکت ها بستری بسیار مناسب برای آشنایی با اخرین محصولات این شرکت ها و تبلیغ آنها در جهت بیشتر دیده شدن آنها میباشد.

رینگ اسپورت در زمینه گزارش میدانی از ماسین خاص ایرانی  تیون شده و ماشین های وارداتی خاص نیز ورود کرده و با مراجعه به آن میتوانید با دیدن گزارش هایی از مسابقات پیست های مشهد ،تهران و تبریز  از این دنیای شیرین خودرو لذت ببرید.

شما کاربر گرامی همچنین میتوانید جهت مشاهده و دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرکت های خودرویی و آخرین دستاورد های آنها  به صفحه گزارش خودرویی مراجعه نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا