مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی جدید از مرسدس SL با پوشش‌های سبک‌تر

مرسدس بنز تاکنون شاسی و داخل نسل جدید SL را نشان داده است اما هنوز منتظر رونمایی کامل این رودستر افسانه‌ای هستیم که انتظار می‌رود تا پیش از پایان امسال انجام گیرد. حال اما یک پروتوتایپ از این خودرو در حال آزمایش دیده شده که پوشش‌های استتاری بسیار سبک‌تری نسبت به قبل دارد و تقریباً همهٔ جزئیات طراحی آن مشخص است.

با توجه به این تصاویر، باید گفت نسل بعدی SL با تناسبات جذاب‌تر و بخش عقبی منحنی مثل مدل اسپرت AMG GT، در طراحی تا حد زیادی از نسل قبلی فاصله گرفته است. در قسمت جلویی خودرو که با الهام از کوسه طراحی شده نیز جلوپنجرهٔ تهاجمی پانامریکانا دیده می‌شود که بین چراغ‌های مثلثی شکل قرار گرفته است. ورودی‌های هوای اسپرت در سپر جلو به همراه سر اگزوزهای چهارتایی در عقب نیز نشان می‌دهند که این یک نسخه AMG است. رینگ‌های بزرگ مشکی‌رنگ با کالیپرهای ترمز زردرنگ نیز نمای جذابی به این رودستر آلمانی بخشیده‌اند.

در نسل جدید SL برخلاف نسل‌های قبلی از سقف پارچه‌ای استفاده شده که این یعنی رودسترهای سقف فلزی تقریباً در حال انقراض هستند. در داخل کابین خودرو شاهد ترکیب صندلی‌های 2+2 خواهیم بود و در جلو صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی به همراه نمایشگر 11.9 اینچی مرکزی با جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX مرسدس جلب‌توجه می‌کند. در اینجا یک نمایشگر سربالا هم وجود خواهد داشت تا نیازی نباشد راننده چشم از جاده بردارد.

طبق اعلام مرسدس بنز، نسل جدید SL جایگزین AMG GT رودستر خواهد شد. پلت‌فرم سبک‌وزن و جدید این خودرو که از آلومینیوم ساخته شده هم با نسل بعدی AMG GT مشترک خواهد بود. انتظار می‌رود لیست پیشرانه‌های SL جدید شامل جدیدترین نمونه‌های چهار سیلندر، شش سیلندر و هشت سیلندر باشد. مدل SL63 به‌احتمال‌زیاد به پیشرانهٔ 4 لیتری V8 توئین توربو مجهز خواهد بود درحالی‌که شایعاتی در مورد احتمال ساخت یک نسخه پلاگین‌هیبریدی هم وجود دارد که قوای محرکه 831 اسب بخاری AMG GT63 S E Performance را قرض خواهد گرفت.

در آینده نزدیک بیشتر در مورد نسل جدید مرسدس بنز SL خواهیم شنید زیرا انتظار می‌رود تولید این خودرو اواخر امسال یا اوایل سال آینده آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا