مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقدی و اعتباری محصولات فیات در ایران اعلام شد

شرکت پارسیان موتور به عنوان عرضه کننده فعلی محصولات فیات در ایران، صبح امروز جدیدترین شرایط فروش نقدی و اعتباری فیات دوکاتو را با کاربری های مختلف منتشر کرد.

با ما همراه باشید تا نگاهی به انواع شرایط عرضه این محصول فیات در کشور بیاندازیم.

شرایط فروش نقدی

در شرایط فروش نقدی، شرکت پارسیان موتور فیات دوکاتو را با 4 نوع کاربری مینی بوسی، 10 نفره، کارگو و آمبولانس بیس و کارگو به فروش می‌رساند. اما در این میان تنها تیپ 10 نفره بوده که هم با گیربکس اتوماتیک 9 سرعته ZF و هم با گیربکس 6 سرعته دستی عرضه می‌شود. سایر مدل‌ها تنها با گیربکس دستی قابل خریداری هستند.

اگر به صورت خلاصه بگوئیم، فیات دوکاتو در شرایط فروش نقدی با قیمت قطعی حداقل 1 میلیارد و 342 میلیون و 805 هزار تومانی در مدل 10 نفره و تیپ L2H2 به مشتریان عرضه شده و گران قیمت ترین نسخه آن با گیربکس اتوماتیک و تیپ L4H2، با قیمت قطعی 2 میلیارد و 180 میلیون و 124 هزار تومانی (با احتساب ارزش افزوده) به مشتریان عرضه خواهد شد. در رابطه با زمان تحویل نیز، به جز مدل اتوماتیک که در 120 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود، بقیه مدل‌ها به گفته شرکت، در 45 روز کاری به مشتریان خود خواهند رسید.

تصویر شرایط فروش نقدی

شرایط فروش اعتباری

اما شرکت پارسیان موتور علاوه بر شرایط فروش نقدی، شرایط فروش اعتباری محصول دوکاتو را نیز اعلام کرده است. در این نوع شرایط فروش، دقیقا همان مدلهایی که در شرایط فروش نقدی وجود داشته، به فروش می‌رسد. فقط تنها نسخه گیربکس اتوماتیک تیپ 10 نفره در شرایط فروش اعتباری وجود ندارد. تمامی خودروها با رنگ سفید و با موعد 45 روز کاری به مشتریان عرضه می‌شوند. قیمت‌ها هم‌چنان در این طرح هم قطعی هستند.

تصویر شرایط فروش اعتباری

معرفی کوتاه

فیات دوکاتو دارای یک موتور 2287 سی سی است که با درنظر گرفتن نسخه مونتاژی در ایران و با اتصال به گیربکس 6 سرعته دستی، توانایی تولید 130 اسب بخار، قدرت و 320 نیوتن متر، گشتاور را دارد. هم‌چنین بهتر است بدانید که حداکثر سرعته دوکاتو، 150 کیلومتر بر ساعت است.

این ون در بازارهای جهانی، از امکانات به نسبت خوبی بهره‌مند بوده؛ اما در نسخه در نظر گرفته شده برای بازار ایران، آپشن‌های دوکاتو کاهش یافته که این امکانات به شرح ذیل است:
• دوربین دید دنده عقب به همراه قابلیت دید در شب
• رادیو و مانیتور
• کنترل تهویه مطبوع برای هرسرنشین
• سانروف
• رکاب و درب جانبی برقی
• چراغ روز (Day Light)
• رینگ آلیاژی
• و…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا