مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

در چه شهری اقامتگاه سنتی رزرو کنیم؟

در سال‌های اخیر، بسیاری از خانه‌های قدیمی و تاریخی در شهرهای مختلف با نام و کاربری اقامتگاه سنتی شروع به کار کرده‌اند. با رزرو یکی از این اقامتگاه‌ها، علاوه بر اینکه از خدمات و امکانات دیگر هتل‌ها برخوردار می‌شوید، تجربه‌ای متفاوت و منحصر به فرد برایتان رقم می‌خورد. در بسیاری از شهرها، اقامتگاه‌های سنتی فعالیت دارند؛ از جمله شهرهای اصفهان و شیراز.

اقامتگاه‌های سنتی شیراز

در مرکز شهر شیراز، خانه‌های قدیمی زیبایی قرار دارند که سفر به دوران قاجار را برایتان رقم می‌زند. حوض و حیاط این اقامتگاه‌ها، یادآور روزهای گذشته در کنار بزرگان اقوام و فامیل هستند. تعداد اتاق‌ها و ظرفیت پذیرش مهمان هم محدود و نسبت به هتل‌های شیراز، کمترند. برخی از اقامتگاه‌ها، آشپزخانه و رستوران دارند و طعم اصیل غذاهای سنتی شیرازی و ایرانی را می‌توانید بچشید. یا در حیاط دنج و نقلی آن‌ها، شربتی گوارا سفارش دهید و با همسفران و دوستانتان گپ و گفت کنید. نه تنها امکانات اقامتگاه‌ها خاص هستند، بلکه استقبال و مهمان‌نوازی کارکنان را هم در کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید.

علاوه بر آن، از محل اقامتتان در مرکز شهر، با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی فاصله زیادی نخواهید داشت. وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد در دسترس خواهد بود، و پیاده هم می‌توانید به جستجوی شهر و کوچه و خیابان‌ها بپردازید.

چطور اقامتگاه‌های سنتی را رزرو کنیم؟

برای رزرو هر یک از اقامتگاه‌های سنتی، کافیست سری به سایت اسنپ‌تریپ بزنید. با انتخاب شهر و تاریخ مورد نظرتان، لیستی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را می‌بینید. در کاشان، شیراز، و اصفهان زیباترین اقامتگاه‌های سنتی را پیدا خواهید کرد. بعد از انتخاب شهر، به طور مثال در صفحه هتل‌های اصفهان، به سراغ فیلتر انواع اقامتگاه بروید و «اقامتگاه سنتی» را انتخاب کنید.

با این روش، زمان کمتری را برای پیدا کردن اقامتگاه مورد نظرتان می‌گذرانید. همچنین مقایسه و بررسی گزینه‌های موجود هم راحت‌تر می‌شود. برای اینکه بهترین اقامتگاه سنتی را بتوانید رزرو کنید، از نظرات و امتیازهایی که برای هرکدام قرار دارد استفاده کنید. مسافرانی که رزرو هتل را از طریق سایت اسنپ‌تریپ انجام داده‌اند، امکان ثبت نظر دارند. و به خدمات و امکانات، کیفیت غذا، برخورد پرسنل، موقعیت مکانی، و تمیزی به هتل‌ها از 5 نمره، امتیاز می‌دهند.

بسیاری از اقامتگاه‌های سنتی، برای سفرهای اقتصادی و مقرون به صرفه مناسب هستند. با این وجود، تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی هتل و اقامتگاه‌ها در اکثر روزهای سال قرار می‌گیرد تا رزرو را با بهترین قیمت انجام دهید. خدمات پشتیبانی هم به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا