مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط + معرفی شرکت سایاخودرو

ایران خودرو، بزرگترین تولیدکننده خودرو داخلی است که محصولات آن به سبب کیفیت کیفیت ساخت و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد.

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، یک راه‌حل مناسب برای کسانی است که قصد خرید خودرو و یا تعویض دارند، اما در حال حاضر پس انداز کافی برای خرید نقدی خودرو در حسابشان موجود نیست.

راه‌های خرید اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی خودرو

همواره یکی از راه‌ها برای خرید اقساطی خودرو، شرکت در طرح‌های فروشی است که کارخانه‌ها ارائه می‌دهند.

  • خرید قسطی خودرو از کارخانه خودروساز

این طرح‌ها که معمولا در مناسبت‌های متعددی مانند اعیاد مذهبی، سال نو شمسی و رونمایی از یک خودرو جدید عرضه می‌شود، فرصت مناسبی فراهم می‌کند تا هم‌وطنان در بستری امن اقدام به خرید خودرو قسطی دلخواه خود نمایند.

اما در سال‌های گذشته طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، به شرایط عجیب و غریبی گره خورده است.

به‌طوری که میزان تقاضا برای خودرو بر اساس تعداد ثبت‌نام‌ها به هیچ عنوان با خودروهایی که مدیران فروش این شرکت برای عرضه در نظر می‌گیرند، همخوانی ندارد.

از این رو ایران خودرو تصمیم گرفت تا بر اساس قرعه‌کشی، خودروهای خود را واگذار کند.

طبیعی بود که برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و همینطور خرید اقساطی سایپا به شکل قرعه‌کشی، برخی‌ها باید ماه‌ها و حتی سال‌ها انتظار بکشند، درحالی که در اقتصاد کشور ما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و عوامل متعددی وجود دارد که نرخ خودرو را دچار حباب کند.

بنابراین اصلا بعید نیست که‌ پس‌انداز امروز، شش ماه دیگر قدرت خرید مناسبی نداشته باشد، پس نمی‌توان به این انتظارهای طولانی مدت دل بست.

  • خرید قسطی خودرو از شرکت‌های لیزینگی

اگرچه بخش قابل توجهی از تبلیغات پر سر و صدا، متعلق به شرکت‌های لیزینگی برای فروش اقساطی خودرو است، اما هیچ فرد هوشیاری ریسک معامله با آنان را نمی‌پذیرد!

چراکه سابقه نشان داده اکثر این شرکت‌ها پس از دریافت پیش پرداخت‌های سنگین که معمولا نبمی از قیمت خودرو یا ۷۰ درصد قیمت خودرو است، بار و بندیل را جمع می‌کنند و دیگر به هیچ کس پاسخگو نیستند.

تعدادی دیگر از این شرکت‌ها هم با عناوین فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا، سودهای کلانی روی قیمت تمام شده خودرو می‌کشند و معمولا به خلف وعده و عمل نکردن به تعهدات مشهورند.

  • خرید قسطی خودرو از مجموعه‌های معتبر

برخی مجموعه‌ها سالهاست که اقدام به ارائه طرح‌های فروش اقساطی خودرو می‌کنند و بهترین تبلیغ برای آن‌ها، نقل قول مشتریان از صداقت و مشتری‌مداری آن‌هاست.

این مجموعه‌ها برای رفاه حال مشتریان و در راستای خدمات به هم‌وطنان تا جایی‌که بتوانند شرایط فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر محصولات ایرانی و وارداتی را تعدیل می‌کنند تا هم بر اعتبار و خوشنامی خود بیفزایند و هم مشکلی از افراد جامعه را حل کنند؛ سایا خودرو یکی از همین مجموعه‌هاست.

اگر به دنبال تحقیق و بررسی درمورد ایمنی و استحکام خودرو می باشید، پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین ماشین ایرانی از نظر ایمنی و استحکام بدنه را مطالعه کنید.

شرکت سایا خودرو؛ فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط

بهترین شرایط خرید اقساطی ماشین

فروش اقساطی خودرو سایا خودرو با شرایطی عرضه می‌شود که به جرات می‌توان گفت اگر در سطح کشور بی‌نظیر نباشد، قطعا کم نظیر است.

مجموعه‌ای که همواره رفاه حال مشتریان خود را در نظر گرفته است، در ارائه طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو شرایطی را به وجود آورده که اقشار کم‌درآمد هم بتوانند صاحب خودرو مطلوب خود شوند.

  • خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت و حتی بدون پیش‌پرداخت

به‌این ترتیب با حداقل پیش پرداخت حتی ۱۰ میلیون تومان هم قادر خواهید بود تا محصولات با کیفیت وطنی را از آن خود کنید.

اگر به تازگی یک سرمایه‌گذاری مهم مالی انجام داده‌اید یا مخارج پیش‌بینی نشده برایتان اتفاق افتاده است و موجودی حسابتان صفر شده، بازهم نگران نباشید.

خودرو اقساطی سایا خودرو را بدون پیش پرداخت هم می‌توانید تهیه کنید. بله! درست شنیدید: بدون‌ پیش پرداخت!

قطعا به خوبی می‌دانید که شرکت‌های بی‌نام و نشان که فقط قصد سودجویی دارند، تا همان اول معامله، بخش قابل توجهی از مبلغ را از مشتری نگیرند، وارد فاز بعدی نمی‌شوند.

اما سایا خودرو که اعتبار خود را از مشتریانش دارد، تمامی بسترهای لازم را برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو فراهم کرده است.

  • خرید قسطی خودرو بدون چک و ضامن

لازم نیست تصمیمات مالی شما را دوستان و آشنایان بدانند. شما حتی بدون چک و بدون ضامن هم می‌توانید فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو را از آن خود کنید و از سواری گرفتن از یک خودرو مدرن لذت ببرید.

  • خرید قسطی خودرو با شرایط منعطف

شما برای شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو مجبور نیستید که از شرایط خشک و غیر قابل انعطاف تبعیت کنید.

خودرو اقساطی سایا خودرو را می‌توانید با توجه به توان مالی خود، قسط‌‌‌‌‌بندی نمایید. به این ترتیب، مدیران فروش این مجموعه با اطلاع از شرایط مالی شما، میزان مبلغ اقساط، بازه زمانی پرداخت و تعداد اقساط را مشخص می‌کنند تا هیچ گونه فشار مالی به خانواده خریدار، تحمیل نشود.

  • خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری

در معامله با سایا خودرو، نگرانی بابت بدعهدی و عمل نشدن به تعهدات نخواهید داشت. با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروها، مطمئن باشید که در زمان مشخص، خودرو به شما تحویل داده خواهد شد.

  • ثبت سند به نام خریدار

با خرید خودرو اقساطی سایا خودرو، پس از انجام مراحل معمول اداری و تعویض پلاک، سند خودرو به نام خریدار ثبت و به وی تحویل داده خواهد شد.

  • خرید همه خودروهای داخلی و وارداتی

هیچ خودرو محبوب و پرطرفدار وطنی نیست، که امکان خرید اقساطی آن از سوی سایا خودرو برای هم‌وطنان فراهم نشده باشد.

به‌علاوه، انواع خودروهای محبوب وارداتی نیز در قالب طرح‌های متنوع برای علاقمندان به ماشین‌های لوکس خارجی در نظر گرفته شده است.

  • ارزان‌ترین قیمت خودرو

مجموعه معتبری مانند سایا‌خودرو، تمامی محصولات خود را با قیمتی واقعی و بدون حباب‌های کاذب عرضه می‌کند. در معامله با سایا خودرو، خبری از سودهای بی‌حساب و کتاب و قیمت‌های خود ساخته نیست. مطمئن باشید که خودروی مورد نظر شما از قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر مجموعه‌ها برخوردار است.

جمع‌بندی

سایا خودرو به عنوان مطمئن‌ترین مرکز فروش خودرو به شیوه اقساطی، شرایط ویژه و شگفت‌انگیزی را برای عرضه انواع محصولات خارجی و داخلی به‌وجود آورده است.

برای شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا و دیگر کارخانه‌های خودروساز می‌توانید از راهنمایی مشاوران این مجموعه بهره گیرید و با دانش کافی اقدام به خرید خودرو اقساطی سایا خودرو نمایید.

خرید اقساطی خودرو از سایاخودرو

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا