Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد؛ آیا طلسم شکسته می‌شود؟

پس از حدود دو سال، گویا قرار است تا برای اولین بار در ایام کرونایی، نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته برگزار شود. این‌طور که از بروشور منتشر شده شرکت برگزار کننده نمایشگاه پیداست، رویداد مذکور قرار است تا در استان خراسان رضوی و در شهر مشهد مقدس برگزار شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد در حالی قرار است تا از ساعت 15 الی 20، بیستم الی بیست و سوم مهرماه امسال برگزار شود که هم‌چنان صنعت خودرو کشورمان مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته است.

البته احتمال دارد که همراه با خودروسازان داخلیمان، برخی شرکت‌های مونتاژ کننده نیز در این نمایشگاه شرکت کنند. اما هم‌چنان به صورت رسمی، خبری در این خصوص منتشر نگردیده است.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو

لازم به ذکر است که نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد در انتهای بلوار وکیل آباد، بلوار نمایشگاه، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

سال 1396 بود که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تاریخ خودرو کشورمان در تهران برگزار شد؛ اما پس از آن و در سال‌های بعد به دلیل اقزایش تحریم‌های بین المللی و خروج شرکت‌ها و کمپانی‌هایی مثل سیتروئن، برلیانس، تویوتا، رنو، سانگ یانگ، چانگان از ایران و حتی فعالیت نصفه و نیمه دانگ فنگ و هایما باعث شد تا برگزاری نمایشگاه خودرو دیگر توجیهی نداشته باشد. در طی این سالها ایران خودرو و سایپا با سودجویی از شرایط فوق، قیمت محصولات خود را چندین برابر کرده و کیفیت محصولاتشان را چندین درجه کاهش دادند.

حال امیدواریم که با بهبود شرایط و بازگشت برخی خودروسازان چینی که البته روزی فروش چند صد دستگاه خودروی بی کیفیتشان در ایران آرزو بود، باید بازار خودرو رونق گرفته و با برگزاری نمایشگاه های بین المللی خودرو؛ عطش سیری ناپذیر این بازار جذاب کمی فروکش کند.

در صورت استقبال و حضور پررنگ شرکت‌های خودرویی، منتظر پوشش این رویداد از پایگاه خبری چرخان باشید…

 

1 نظر
  1. علیرضا می گوید

    باز هیش کدوم از شرکت ها شرکت نمیکنن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.