Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی نسخه ویژه‌ای از بی‌ام‌و X7 که فقط در سه دستگاه تولید می‌شود!

X7 بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شاسی‌بلند تاریخ بی‌ام‌و محسوب می‌شود اما برخی خریداران دوست دارند خودروی آن‌ها کمی خاص‌تر به نظر برسد. برای این افراد، بی‌ام‌و سال گذشته نسخه ویژه‌ای از X7 بنام دارک شادو را ارائه کرد که تنها 600 دستگاه از آن ساخته و در سراسر جهان عرضه شد.

حال نیز این شرکت آلمانی نسخه ویژه دیگری از شاسی‌بلند پرچم‌دار خود معرفی کرده که نیشیجین ادیشن (Nishijin Edition) نام داشته و حتی از نسخه قبلی هم خاص‌تر است زیرا تنها سه دستگاه از آن ساخته می‌شود که فقط در ژاپن عرضه خواهد شد.

طراحی X7

X7 نیشیجین با رنگ بنفش تندی رنگ‌آمیزی شده که به گفته بی‌ام‌و، برای رسیدن به چنین رنگی که بسته به نور محیط تغییر می‌کند، از رنگ‌دانه‌های متعدد و پوشش چندلایه استفاده شده است؛ اما یک نسخه ویژه و تولید محدود باید کابین خاصی هم داشته باشد و خوشبختانه بی‌ام‌و در داخل X7 نیشیجین از رنگ مشکی کسل‌کننده استفاده نکرده بلکه با استفاده از تودوزی کامل چرمی مرینو به رنگ سفید عاجی، فضای بسیار جالب‌تری را ایجاد کرده است.

بااین‌حال، متأسفانه رو سقفی خاص نیشیجین که در تصاویر اینجا دیده می‌شود در نمونه‌های تولیدی ارائه نخواهد شد.

در عوض اما خریداران از قطعات تزئینی خاصی بهره خواهند برد که با استفاده از تکنولوژی طراحی با فویل ایجاد شده‌اند. این تزئین منحصربه‌فرد با استفاده از فویل روی کاغذ ژاپنی ایجاد شده است و طی فرایندی که پنج بار تکرار شده، حسی سه‌بعدی و رنگ‌های عمیق‌تری ایجاد شده است.

X7 نیشیجین ادیشن بر اساس مدل XDrive40d ساخته شده که این یعنی زیر کاپوت آن یک پیشرانه 3 لیتری دیزلی توربو با تکنولوژی هیبریدی خفیف 48 ولت قرار گرفته است. این موتور 340 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قیمت بی‌ام‌و X7 نیشیجین در ژاپن از 16.8 میلیون ین معادل 153 هزار دلار آغاز می‌شود.

 

داشتن یک محصول خاص مثل این BMW واقعا جذاب است؛ ولی اینکه از این محصول تنها 3 دستگاه در دنیا وجود داشته باشد؛ خود حس و حال دیگری دارد؛ اینطور نیست؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.