Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تاریخ رونمایی از 2022 Jeep Grand Cherokee جدید اعلام شد

کمپانی جیپ در اوایل سال جاری، خط تولید Grand Cherokee را به دو قسمت تقسیم کرد و Grand Cherokee L سه ردیفه را معرفی نمود؛ لازم به ذکر است که هنوز به طور کامل از مدل معمولی و دو ردیفه این خودرو رونمایی نشده و جیپ تصمیم دارد که در هفته آینده، ۲۹ سپتامبر، به طور کامل از چهره Grand Cherokee 2022 معمولی و همین‌طور نسخه پلاگین هیبریدی 4xe رونمایی کند.

جیپ گرند چیروکی جدید

یک ویدیوی تیزر کوتاه در صفحه اینستاگرام جیپ پست شده که نمای جلویی GC را به رخ می‌کشد، البته ما پیش‌تر، هنگامی که جیپ تیزرهایی از نسخه 4xe منتشر کرده بود، هم آن‌ را دیده بودیم؛ به علاوه، قبلا جاسوسان ما هم موفق شده بودند هنگام انجام تست‌های مربوطه بر روی خودرو، آن را بدون هیچ استتاری ببینند و عکس بگیرند.

جیپ Grand Cherokee

طراحی جیپ جدید

Grand Cherokee معمولی درست به اندازه Grand Cherokee سه ردیفه شکیل و جذاب است. نمای جلوی GC به GC L شباهت دارد، البته جلوپنجره GC کمی اسپورت‌تر به نظر می‌رسد. جلوپنجره نمادین جیپ، در میانه قسمت جلویی قرار گرفته و در دو طرف، با یک جفت چراغ براق و زیبا تزئین شده‌است. تفاوت عمده این دو خودرو در قسمت عقبی است، شیشه جلو، پنجره‌های عقب، ستون‌های A و B و همین‌طور سقف خودرو بسیار کوچک‌تر شده و طراحی خاص قسمت بالایی خودرو باعث شده شناور به نظر برسد.

انتظار می‌رود که GC همان پیشرانه‌های GC L بزرگ‌تر را داشته باشد، این بدان معناست که در مدل اولیه، موتور ۳.۶ لیتری V6 این برند قرار خواهد گرفت. این موتور قدرتی معادل ۲۹۰ اسب بخار (۲۱۶ کیلووات) خواهد داشت و گشتاوری معادل ۲۵۷ پوند فوت (۳۴۸ نیوتن متر) تولید می‌کند. به نظر می‌رسد که جیپ Hemi V8 ۵.۷ لیتری خود را برای مدل‌های Overland و Summit نگه داشته است.

جیپ Grand Cherokee

طبق تیزرهایی که این کمپانی در تابستان منتشر کرد، می‌دانیم که برای Grand Cherokee معمولی یک پیشرانه هیبریدی پلاگین هم ارائه خواهد شد. شایعات کماکان حاکی از آنند که جیپ از همان تنظیمات ارائه شده در Wrangler 4xe، یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری به همراه دو موتور الکتریکی، استفاده خواهد کرد؛ این موتور ترکیبی ۳۷۵ اسب بخار (۲۸۰ کیلووات) نیرو و ۴۷۰ پوند فوت (۶۷۳ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند که آن را به قوی‌ترین از نوع خود تبدیل کرده است.

البته این جزئیات تایید نشده‌اند و تمامی اطلاعات این خودرو، هفته آینده، در مراسم رونمایی که قرار است ساعت ۹ صبح به وقت ET برگزار شود اعلام خواهند شد.

جیپ Grand Cherokee

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.