Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش فوری بهمن فیدلیتی پرایم در تیپ 1 همراه با افزایش قیمت اعلام شد!

دقایقی پیش بود که شرکت بهمن موتور به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن، شرایط فروش فوری خودرو فیدلیتی پرایم را اعلام کرد. اما در این طرح از فروش، خودرو مذکور تنها با یک تیپ 5 نفره به فروش خواهد رسید و قیمت این تیپ هم متاسفانه دچار افزایش شده است.

همان‌طور که گفته شد، قیمت بهمن فیدلیتی پرایم دیگر مانند گذشته 655 میلیون تومان نبوده و هم اکنون به 735 میلیون تومان رسیده است. یعنی حدود 80 میلیون تومان افزایش قیمت! این‌طور که از بخشنامه منتشر شده معلوم است، موعد تحویل هفته چهارم آبان ماه سال 1400 ذکر شده و مدل خودرو هم براساس سال 1400 می‌باشد.

لازم به ذکر بوده که مشتریان می‌توانند این تیپ فیدلیتی پرایم را با رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی خریداری کنند. البته لازم به ذکر بوده که شرکت بهمن موتور این خودرو را تنها با یک تریم رنگ کابین به فروش می‌رساند.

در این دوره از شرایط فروش فیدلیتی هم مانند دوره پیش، سود مشارکتی در نظر گرفته نشده است. آن‌طور که در ضوابط شرایط فروش مذکور بیان شده، حواله های ثبت‌نامی از شرکت بهمن موتور قابل صلح نیست. هم‌چنین گارانتی فیدلیتی، 5 سال یا 150 هزار کیلومتر که کدام زودتر فرا برسد، اعتبار خواهد داشت. همچنین یک سال یا 20 هزار کیلومتر نیز سرویس خدمات پس از فروش رایگان برای فیدلیتی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که فروش فوری فیدلیتی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 1400/07/11 آغاز شده و تا ساعت 16 همان روز و یا تا تکمیل ظرفیت فروش، زمان خواهد داشت. همچنین بهتر است بدانید که در این دوره از فروش فیدلیتی، شرکت بهمن موتور محدودیتهای ثبتنامی چون داشتن گواهینامه و بیشتر بودن سن از 18 سال را الزامی کرده است.

شما مخاطبین پایگاه خبری چرخان می‌توانید در زیر، تصویر شرایط فروش خودرو بهمن فیدلیتی پرایم را که در قالب فروش فوری اعلام شده را مشاهده کنید.

معرفی کوتاه فیدلیتی

فیدلیتی دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر بوده که مجهز به سیستم توربوشارژ است. این موتور با اتصال به سیستم انتقال قدرت 6 سرعته دوکلاچه، توانایی تولید 155 اسب بخار، قدرت و 230 نیوتن متر، گشتاور دارد. فیدلیتی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۷۳۵، ۱۹۰۰ و ۱۷۱۰ میلی‌متر است؛ ابعادی که آن را به رقیبی جدید برای برخی کراس اوورهای سایز بزرگ تبدیل کرده است.

فیدلیتی در دو مدل 5 و 7 نفره به بازار عرضه خواهد شد و از امکاناتی نظیر صفحه نمایشگر 10.25 اینچی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW)، رادار تشخیص نقاط کور (BSD)، سامانه کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC)، ترمز پارک برقی به همراه اتوهولد، سنسور باران، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و جلو و… بهره می‌برد. ورود به داخل کابین فیدلیتی بدون کلید بوده و استارت خودرو نیز با دکمه انجام میشود. دوربین 360 درجه، صندلی‌های برقی به همراه گرمکن، رینگ 20 اینچ در دو طرح، سیستم تهویه مطبوع، سانروف پانوراما، جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال TFT، چراغ‌های LED، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق توسط پا، 4 ایربگ ایمنی و … از دیگر امکانات رفاهی این خودرو محسوب می‌شود.

1 نظر
  1. متین می گوید

    با این افزایش قیمت اس دبلیوام ارزش خرید بیشتری داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.