مکمل بنزین
گوناگونخبر

سه چرخه الیو موتورز در مراحل نهایی؛ کوچولوی پرطرفدار!

سه چرخه کمپانی الیو موتورز، برای چهارمین بار مراحل طراحی نهایی را پشت سر گذاشت تا در آینده نه چندان دور، شاهد عرضه و فروش گسترده این محصول باشیم.

2013-381667-elio-motors-prototype17

این شرکت می‌خواهد محصولاتی کم مصرف را برای مردم آمریکا تولید کند. روز پنج‌شنبه هفته گذشته الیو موتورز اعلام کرد که مراحل نهایی طراحی سه چرخه این کمپانی طی شده و باید منتظر تست ایمنی و دینامیک آن بود.

2013-381669-elio-motors-prototype14

الیو در سال 2009 با سرمایه 17 میلیون دلار آغاز به کار کرد و کم کم با خرید و فروش سهام‌های مختلف، مبلغ قابل توجهی از منابع مالی را به عنوان پشتوانه  مالی، جمع آوری کرد. با این همه، براساس گزارشات منتشر شده این کمپانی در اوایل سال جاری، حدود 54 میلیون دلار از سرمایه خود را از دست داده است. با این حال  الیو موتورز به سرعت مسیر رشد و پیشرفت را طی کرده و زبان طراحی و سیستم تعلیق مستقل و خاص خود را برای محصولاتش به کار می‌گیرد. خودروهای این کمپانی از نظر آیرودینامیکی، شرایط بهتری دارند.

2013-381671-elio-motors-prototype1

هم اکنون حدود 50 هزار سفارش برای ساخت سه چرخه الیو موتورز دریافت شده و این شرکت حدود 100 دستگاه از این محصول را تا پایان سال جاری میلادی، به فروش می‌رساند. این یعنی سود دهی الیو موتورز، پس از یک دوره رکود و بد بیاری!

2013-381673-elio-motors-prototype11

این سه چرخه قیمتی معادل 6800 دلار داشته و در هر 84 مایل، تنها یک گالن سوخت مصرف می‌کند. کارخانه جات الیو موتورز در لوئیزیانا قرار دارد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا