مکمل بنزین
آموزشبرگزیده‌هاتماشاخانهترفند

اگر ماشین استارت نخورد؛ باید چه کار کنیم؟ (ویدئوی اختصاصی)

یکی از بزرگترین مشکلاتی که گهگاهی گریبان رانندگان و صاحبان هر خودرویی را می‌گیرد، روشن نشدن ماشین است. اما گاهی در جایی گیر میکنید که دسترسی به هیچ ابزار یا مکانیکی یا تعمیرکاری نداشته و میخواهید برای آخرین بار خودروی خود را روشن کنید.

امروز در ویدئویی کوتاه میخواهیم به شما نشان دهیم که چطور میشود، ماشینی که استارت نمیخورد را برای یکبار روشن کرد.

استارت

پیش از هرچیز ابتدا باید مطمئن شوید که باتری ماشین مشکلی ندارد. تشخیص این موضوع آنچنان کار سخت و پیچیده ای نیست. خب برای این کار، کافیست تا چراغ‌های ماشین را  روشن کنیم و بعد ببینیم نور چراغ قوی هست یا خیر، اگر چراغ خودرو بعد از روشن شدن خوب و  قوی بود؛ پس باتری هنوز شارژ خوبی دارد. اما اگه نور چراغ ها خیلی کم بود، یعنی باتری ضعیف است. اما هنوز برای تعویض باتری زود است!

حالا به جای اینکه به امداد خودرو زنگ بزنید تا ماشین را با یدک کش به تعمیرگاه ببرد، با این ترفند میتوانید ماشین را خیلی ساده روشن کنید.

ویدئو را ببینید …

 

 

خب همانطور که ویدئو را دیدید، با یک راهکار ساده و آسان، ماشین روشن شد. با این روش به تنهایی توانستیم ماشین رو روشن کنیم. البته روش بهتر این هست که فرد دیگری به شما کمک کند. بدین منظور به او بگویید که سوییچ خودرو را چرخانده و شما در همان حین، به استارتر ضربه بزنید. با این روش خیلی بهتر جواب خواهید گرفت.

پس دفعه بعد که ماشینتان در ناکجا آباد استارت نخورد و روشن نشد؛ اینبار به راحتی میدانید که باید برای روشن شدن خودرو چه کار کنید!

سعی داریم در ویدئوهای آموزشی چرخان؛ مطالب جذاب و ساده حوزه خودرو را به شما آموزش دهیم. سوالات و درخواست های خود را در قسمت نظرات حتما مطرح نمایید و اگر ایده یا طرحی برای آموزش دارید؛ حتما با ما به اشتراک بگذارید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باسلام.ضربه زدن توایران عادیه علتهای دیگر راباایمنی ان توضیح بده.ِلطفا”اگه بلدنیستی وقت و نت مردمو توراه هدر نده.
    ازعیب مغزی سوئیچ،خرابی اتومات،خرابی دنده استارت،درآمدن سوکت اتومات،و…. و راه حل مشکل تو چند دقیقه میشد نشون داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا