مکمل بنزین
گوناگونخبر

جشن صدسالگی میباخ با معرفی نسخه ویژه‌ای از مرسدس GLS

میباخ برند فوق لوکسی متعلق به مرسدس بنز است که سطح بالایی از ظرافت، تکنولوژی و تجمل را در محصولات خود ارائه می‌کند. این شرکت اما سابقه‌ای بسیار طولانی دارد به‌گونه‌ای که حالا سالگرد ساخت اولین خودروی تولیدی خود را جشن گرفته است. میباخ به این مناسبت نسخه ویژه‌ای از شاسی‌بلند مرسدس بنز GLS را معرفی کرده که Edition 100 نام دارد و راحتی و تجهیزات بیشتری را به این شاسی‌بلند لوکس اضافه کرده است.

اما این GLS تنها محصول ویژه میباخ به این مناسبت نیست زیرا این شرکت نسخه ویژه مرسدس بنز S کلاس Edition 100 را هم معرفی کرده است. هرکدام از این خودروها در تعداد 100 دستگاه ساخته می‌شوند که همه آن‌ها به‌صورت دستی با طرح دورنگ نقره‌ای و آبی رنگ‌آمیزی می‌شوند. همچنین هردو خودرو از رینگ‌های فورج‌کاری شده منحصربه‌فرد و نشان‌های Edition 100 زیر لوگوی میباخ روی ستون‌های C هم برخوردار هستند تا بیشتر از نسخه‌های معمولی خود متمایز شوند.

 

طراحی داخلی میباخ

در داخل هردو خودرو هم شاهد تودوزی چرمی ویژه‌ای با طرح دورنگ سفید و خاکستری هستیم که فضای فوق‌العاده لوکسی را ایجاد کرده است. همچنین GLS به مواد عایق صدای بیشتری هم مجهز شده است. زیر کاپوت اما بین این دو مدل Edition 100 تفاوت وجود دارد زیرا S کلاس به پیشرانه 6 لیتری V12 توئین توربو مجهز است اما GLS از موتور 4 لیتری V8 توئین توربو استفاده می‌کند. این موتور 557 اسب بخار قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور دارد که از 612 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور پیشرانهٔ دوازده سیلندر S کلاس کمتر است.

مرسدس-میباخ GLS600 Edition 100 سال آینده راهی نمایندگی‌های فروش در اولین بازارها خواهد شد اما در طول سال به‌تدریج به کشورهای بیشتری خواهد رسید. پذیرش سفارشات برای خرید این شاسی‌بلند ویژه هم از سه‌ماهه پایانی سال جاری آغاز می‌شود. البته همان‌طور که گفته شد، این نسخه‌ای تولید محدود است و بنابراین کسانی که قصد خرید آن‌را دارند باید سریع عمل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا