مکمل بنزین
گوناگونخبر

اتوبوس لوکس و قدرتمند مرسدس بنز را ببینید!

Tourrider Business و Tourrider Premium، مرسدس بنزهای موتورکوچ‌ هستند. کمپانی مرسدس بنز این دو موتورکوچ را به طور اختصاصی برای بازار آمریکای شمالی طراحی کرده است که به ترتیب: کلاس تجاری، و فرست کلس حمل و نقل زمینی هستند. اگر سپر جاذب انرژی را هم در نظر بگیرید، طول آن‌ها برابر ۴۵ فوت و ۸ اینچ خواهد بود (۱۳.۹۲ متر)، این کوچ‌ها فضای بسیار زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند، به علاوه، در صورتی که مسافران ناتوانی‌های جسمی داشته باشند و از ویلچر استفاده کنند، به لطف یک بالابر و دو فضای اضافی که به صورت اختصاصی برای این افراد تعبیه شده با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.

به محض ورود به Tourriders، صندلی‌های مجلل آن توجه‌تان را به خود جلب خواهد کرد. در حالت استاندارد، Tourrider Business، با صندلی‌های مرسدس بنز Travel Star Eco عرضه خواهد شد. این در حالی است که ورژن پرمیوم Tourrider، به صندلی‌های Travel Star Xtra با روکش‌های لوکس مجهز شده که از بهترین‌های کوچ مرسدس بنز_بزرگ‌ترین تولیدکننده صندلی اتوبوس در اروپا_ هستند.

اتوبوس بنز

امکانات اتوبوس بنز

شرکت‌هایی که از Tourriders استفاده می‌کنند آپشن‌های مختلفی برای کوچ‌های خریداری شده خواهند داشت، از جمله: جنس، رنگ، طرح و نحوه دوخت پارچه‌ صندلی‌ها. درباره صندلی‌ها، امکانات دیگری نیز به مشتریان ارائه خواهد شد که همه لوکس هستند و مراقبت از آن‌ها راحت خواهد بود.

از امکانات رفاهی این کوچ‌ها می‌توان به دو سوکت USB یا 110V اشاره کرد که در بین هر دو صندلی قرار گرفته است. برای سفرهای شبانه هم امکاناتی در نظر گرفته شده، از جمله، نوارهای LED، که در صورت تمایل، می‌توانند زیر قفسه چمدان‌ها و یا طاقچه‌های پنجره نصب شوند.

به علاوه یک سقف شیشه‌ای پانورما نیز در Tourrider Premium تعبیه شده و به مسافران این امکان را می‌دهد که در طول سفر شبانه‌شان نظاره‌گر ستاره‌ها باشند، امکان انجام این کار را بدهد. راحتی سرنشینان، بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، به لطف یک سیستم تهویه مطبوع و قدرتمند ۳۵ کیلوواتی تضمین خواهد شد.

اتوبوس بنزاز امکانات رفاهی بگذریم، بدون یک سیستم پیشرفته کمک راننده مانند یک Sideguard Assist آپشنال که مبتنی بر رادار است و عابران پیاده را تشخیص خواهد داد؛ این کوچ‌ یک مرسدس بنز مدرن تلقی نخواهد شد. این سیستم، در مورد اجسام متحرک (مثلا عابران پیاده یا دوچرخه سواران) و یا ثابت (مانند بولاردها (راهبندهای ستونی)) به راننده اخطار خواهد داد.

قدرت موتور و گشتاور

به علاوه، این اتوبوس، به لطف همان سیستمی که امکان ترمز اضطراری خودکار را هنگام حرکت وسیله نقلیه فراهم می‌کند، امکان کروز کنترل هدایت شده توسط رادار را خواهد داشت. نیروی محرکه این اتوبوس‌ها توسط یک موتور شش سیلندر خطی تامین می‌شود. ممکن است با خود فکر کنید که تعداد سیلندرها به اندازه کافی زیاد نیست، در جواب شما باید گفت که حجم این موتور ۱۲.۸ لیتر است! حجم بالای موتور به آن امکان تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت (PS 457/336 KW) و 1550 پوند فوت (2300 نیوتن متر) گشتاور را خواهد داد. و در آخر، لازم به ذکر است که بدنه اتوبوس‌ها به صورت آیرودینامیک طراحی شده‌اند، این طراحی به کاهش مصرف سوخت کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا