Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسل جدید مازراتی گرن توریسمو چه شکلی خواهد بود؟

مازراتی گرن توریسمو کوپه لوکسی بود که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2007 رونمایی شد. این خودرو با پیشرانه‌های هشت سیلندر تنفس طبیعی ساخت فراری به بازار آمد و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال 2009 نیز نسخه کانورتیبل آن با نام گرن کابریو معرفی شد. در اواخر سال 2019 اما مازراتی به تولید گرن توریسمو و گرن کابریو پایان داد تا نسل جدید آن‌ها را آماده کند.

مازراتی گرن توریسمو

حال پس از گذشت حدود دو سال سرانجام بزودی می‌توانیم گرن توریسموی جدید را ببینیم زیرا اواخر امسال یا اوایل سال آینده نسل جدید آن پدیدار خواهد شد. تاکنون پروتوتایپ‌هایی از این کوپه جذاب ایتالیایی در حال آزمایش رؤیت شده‌اند که ایده نسبتاً خوبی از ظاهری کلی خودرو در اختیار ما قرار داده‌اند اما بااین‌حال پوشش‌های استتاری مانع از تشخیص جزئیات طراحی آن هستند.

حال اما این رندرها می‌خواهند چهره گرن توریسموی جدید را بدون این پوشش‌های مزاحم نشان دهند.

مازراتی گرن توریسمو

با توجه به تصاویر جاسوسی، نسل جدید گرن توریسمو تناسبات مشابهی با نسل قبلی دارد اما طراحی آن که از سوپراسپرت موتور وسط MC20 الهام گرفته، مدرن‌تر شده است. به همین دلیل، این رندرها چراغ‌های جلویی بسیار شبیه به سوپراسپرت مذکور را نشان می‌دهند.

ورودی‌های هوای بزرگ، جلوپنجره برجسته و کاپوت عضلانی هم از دیگر ویژگی‌های بخش جلویی این ماشین هستند. در بخش جانبی هم ویژگی‌هایی مثل رینگ‌های مشکی و نقره‌ای با کالیپرهای ترمز آبی‌رنگ و دریچه هوای بزرگی پشت گلگیر جلو جلب‌توجه می‌کند.

مازراتی گرن توریسمو

طراحی مازراتی جدید

زیبایی طراحی نسل جدید گرن توریسمو در عقب آن‌هم ادامه پیدا کرده و در اینجا نیز با چراغ‌های باریک LED، اسپویلر فیبر کربنی، چهار سر اگزوز و دیفیوزر تهاجمی شاهد نمای جذابی هستیم که البته تا حدودی یادآور آلفارومئو جولیا کوادریفولیو است. مازراتی اعلام کرده است که گرن توریسموی جدید در دو نسخه درون‌سوز و الکتریکی تولید خواهد شد که نسخه درون‌سوز آن به همان پیشرانه 3 لیتری V6 توئین توربوی سوپراسپرت MC20 مجهز می‌شود و برخلاف نسل قبلی، از موتورهای V8 خبری نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.