مکمل بنزین
گوناگونخبر

سنجابی که گردوهایش را زیر کاپوت Chevrolet Avalanche مخفی می‌کند!

یک سنجاب بومی، از ۲۰۱۳ به بعد، سالی دو بار، شورلت Avalanche بیل فیشر را از گردو پر می‌کند. به نظر می‌رسد امسال این سنجاب سخت‌تر از همیشه مشغول جمع‌آوری آذوقه بوده.

فیشر وقتی از آخرین سفرش به خانه بازگشت با صدها گردو در زیر کاپوت خودرو خود سورپرایز شد. این بار گردوها آنقدر زیاد بودند که جمع‌آوری آنها کار ساده‌ای نبود و فیشر مجبور بود برای دسترسی به آن‌ها، گلگیر‌های جلوی کامیون، سپر جلو و حتی چراغ‌های جلو را بردارد. فیشر در نهایت توانست هفت ظرف شش گالنی را از گردوهایی که این سنجاب به تنهایی جمع کرده بود پر کند!

او در مصاحبه‌ای که با Washington Post داشت گفت همینکه می‌بیند گردوها در اطراف کامیونش به زمین می‌افتند می‌داند که باید قبل از رانندگی موتور را چک کند؛ او در ادامه توضیح داد که سنجاب گردوهای خود را به پشت ماشین می‌برد، آن‌ها را در امتداد شاسی حمل کرده و در نهایت گردوهایش را در اطراف موتور و گلگیرهای جلو مخفی می‌کند. فیشر به Washington Post گفت: “من خودروهای دیگری هم دارم که نزدیک درخت پارک شده‌اند، اما او همیشه کامیونم را انتخاب می‌کند.” فیشر ادامه داد: “من سعی کردم تا جایی که می‌توانم کامیونم را از درخت گردو دور کنم، حتی آن را در خیابان پارک کردم، اما آنها باز هم Avalanche من را پیدا می‌کنند و گردوهایشان را در آن مخفی می‌کنند‌.”

فیشر طبق عادت هر ساله‌اش گردوها را به دوستان فیس‌بوک خود هدیه کرد. احتمالا سنجاب از این کار خیلی خوشحال نخواهد شد، ولی حداقل گردوها هدر نمی‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا