مکمل بنزین
گوناگونخبر

اعتراض شدید جگوار به یک مقاله!

مدیر طراحی کمپانی جگوار در طی انتشار مقاله‌ای، که آینده مدلهای واگن این کمپانی را تیره و تار دانسته بود؛ به شدت واکنش نشان داده است. اوایل این ماه، گزارش شده بود که خریدارن اروپایی خودروهای واگن؛ محصولات تولیدی آئودی، مرسدس بنز و بی ام دبلیو را به محصولات خودروساز بریتانیایی ترجیح می‌دهند.

2015-6075842016-jaguar-xf-sportbrake-render1

در این گزارش به نقل از Ian Callum گفته شده بود که بازار بسیار کوچک و غم‌انگیز شده و فعالیت در بازار خودرو بسیار دشوار است. همچنین به نقل از Andy Goss؛ مدیر فروش و بازاریابی لندرور گفته شده بود که در حال حاضر؛ شاسی بلندها در جهان قدرت‌نمایی می‌کنند و خودروهای واگن، تنها در چین و ایالات‌متحده محبوب بوده و دو کالای کلیدی محسوب می‌شوند.

حالا  Ian Callum از طریق توییتر؛ با رد تمام نقل قول‌های مربوط به خود گفته است که؛ اظهارات من در مورد آینده Sportbrake اشتباه نقل شده و من فقط گفته بودم هیچ خودرویی به نام XE Sportbrake وجود ندارد! جگوار در حال حاضر انواع خودروهای واگن خود، مانند: XE, XF, XJ, F-Type, F-Pace  را در ایالات‌متحده عرضه می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا