مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصویری از نسل جدید بی‌ام‌و سری 2 اکتیو تورر لو رفت

بی‌ام‌و در سال 2014 MPV جدیدی بنام سری 2 اکتیو تورر را معرفی کرد. این خودرو که روی پلت‌فرم UKL2 مشترک با کراس‌اوور X1 ساخته شده بود، به‌طور مستقیم برای رقابت با مرسدس بنز B کلاس طراحی شده بود. در اواسط سال 2015 نیز نسخه کشیده و سه ردیف صندلی اکتیو تورر با نام گرن تورر ارائه شد. اکتیو تورر در سال 2018 فیس‌لیفت شد و حالا به‌زودی نسل جدید آن معرفی خواهد شد اما در آستانه این اتفاق، یک تصویر از این خودرو لو رفته است.

طراحی بی ام و نسل جدید

این تصویر طراحی تکاملی را نشان می‌دهد که البته از ویژگی‌های جدیدترین زبان طراحی بی‌ام‌و مثل جلوپنجره کلیوی شکل بزرگ هم در آن استفاده شده است. اکتیو تورر جدید تاکنون چندین بار در حال آزمایش با پوشش‌های استتاری رؤیت شده است و به همین دلیل برخی از جزئیات طراحی آن‌را می‌دانستیم اما حالا به لطف این تصویر افشایی که به نظر می‌رسد از یک تبلیغ رسمی گرفته شده باشد، می‌توانیم طراحی آن‌را به‌طور واضح ببینیم.

نسل جدید سری 2 اکتیو تورر تناسبات نسل قبلی خود را حفظ کرده است اما شکل کلی آن جمع‌وجورتر و اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. مدلی که در این تصویر دیده می‌شود، 230i است که به نظر می‌رسد به پکیج M Sport هم مجهز باشد. در جلوی خودرو، کاپوتی کوتاه، چراغ‌های باریک‌تر و جلوپنجره‌ای بزرگ به چشم می‌خورد که تا درون سپر ادامه پیدا کرده و ورودی‌های هوای عمودی بلندتری با تریم تزئینی کرومی در طرفین آن قرار گرفته است. در پروفیل جانبی خودرو هم می‌توان خط شانه برجسته‌تری را دید. فعلاً از عقب اکتیو تورر جدید تصویر واضحی نداریم اما با توجه به تصاویر جاسوسی، در اینجا شاهد چراغ‌های افقی LED خواهیم بود.

در داخل این MPV لوکس آلمانی هم پانل خمیده‌ای مثل کراس‌اوور الکتریکی iX برای صفحه آمپر دیجیتالی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ارائه می‌شود. از قبل میدانیم که در این نسل نسخهٔ کشیدهٔ گرن تورر حذف خواهد شد و بنابراین انتظار می‌رود طول مدل اکتیو تورر افزایش پیدا کند. نسل جدید سری 2 اکتیو تورر بر اساس نسخهٔ ارتقاءیافته‌ای از همان پلت‌فرم UKL2 قبلی ساخته شده که با نسل بعدی کراس‌اوورهای X1 و X2 مشترک خواهد بود. در بخش پیشرانه‌ها انتظار ارائهٔ نمونه‌های 1.5 لیتری سه سیلندر بنزینی و 2 لیتری چهار سیلندر دیزلی به همراه نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی با قدرت و برد بیشتر را داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا