مکمل بنزین
گوناگون

نکات اصلی خرید ماشین شارژی و موتور شارژی

اسباب بازی‌‌های دنیای امروزی برعکس قدیم تنوع خیلی زیادی پیدا کرده‌‌اند و تولید ماشین شارژی هم در زمره این نوع از لوازم اسباب بازی برای کودکان امروزی محسوب می‌‌شود. اسباب بازی‌‌هایی که متناسب با پیشرفت علم و تکنولوژی ظهور کرده‌‌اند و قطعا به دلیل مزیت‌‌ها و علاقه‌‌ی بچه‌‌ها به رانندگی از تفریحات آنها محسوب می‌‌گردد و قطعا شما را وادار به خرید آن خواهند کرد. قطعا اگر تنها مایل باشید متناسب با میل و علاقه‌‌ی کودک اقدام به خرید این وسیله کنید، امکان اینکه از خرید خود رضایت نداشته باشید بسیار زیاد است اما در مقاله نکات اصلی خرید ماشین شارژی و موتور شارژی به شما نکات خرید ماشین شارژی را آموزش می‌‌دهیم تا هم در مقابل هزینه‌‌ی گزافی که می‌‌پردازید محصول با کیفیتی را خریداری کرده باشید و هم فرزند شما شیوه‌‌ی صحیح خرید کردن را آموزش ببیند.

راهنما خرید ماشین شارژی

انتخاب نوع ماشین شارژی از بین تنوع زیاد این محصول می‌تواند انتخابی سخت به نظر بیاید اما ما در ادامه راهنمای مختصری که نیاز است قبل از خرید انواع ماشین شارژی به آن‌ها دقت کنید را به‌اختصار آورده‌ایم:

در ابتدا توصیه می‌کنیم که ماشین‌های شارژی با کیفیت خریداری کنید؛ زیرا ساعاتی که کودک با این وسیله بازی سرگرم است بسیار زیاد است. فریب قیمت‌های پایین را نخورید زیرا کودک قرار است بارها و بارها با این ماشین خود به دیوار، مبل و… برخورد کند! این کار برای کودک بسیار لذت‌بخش است؛ بنابراین ماشینی را انتخاب کنید که بدنه محکمی داشته باشد.

ابعاد را با توجه به سن کودک انتخاب کنید: در فروشگاه اویان تک شما ابعاد مختلفی از انواع ماشین شارژی را خواهید یافت. از ماشین بازی سواری برای کودک نوپا گرفته تا ماشین‌های بزرگ‌تر برای کودکان تا سن ۸ سال. اگر بودجه محدودی دارید توصیه ما این است که ماشینی را انتخاب کنید که کودک بتواند در سنین بالاتر نیز از آن استفاده کند.

خرید ماشین‌هایی که ریموت دارند برای والدین بسیار کاربردی است: ریموت های از راه دور به والدین کمک خواهند که مسیر حرکت کودک را کنترل کنند و اجازه قرارگیری در مسیرهایی که امکان خطر و یا گیرکردن وجود دارد را به آن‌ها ندهند.

معرفی موتور شارژی

موتور شارژی کودک، نوعی موتور اسباب بازی است، که تقریبا شبیه به موتور های واقعی ساخته می شود، با این تفاوت که به جای ایجاد کردن نیروی محرکه به وسیله بنزین برای حرکت از یک موتور الکتریکی و باتری بهره می برند. این موتور ها موزیکال هم هستند و کودک می تواند موقع حرکت یا در حالت ایستاده با آن ها موسیقی گوش کند. باتری به کار رفته در این موتورها قابل شارژ هستند و شما می توانید چندین بار آن ها را شارژ نمایید. جهت خرید موتور شارژی به آدرس اینترنتی https://ninibaba.ir/buy-chargeable-motor مراجعه فرمایید.

بررسی انواع موتور شارژی

  1. موتور شارژی تک موتورهاین مدل ها دارای یک عدد موتور بر روی چرخ عقب هستند. معمولا تک سرعته نیز می باشند. برای بچه های سبک وزن طراحی شده اند.
  2. موتور شارژی دو موتورهاین مدل ها دارای دو عدد موتور الکتریکی بر روی چرخ عقب خود هستند، معمولا سرعت در این موتورها قابل تغییر می باشد. و برای کودکان سنگین وزن مناسب هستند.

ماشین شارژی بهتره یا موتور شارژی:

  • موتور شارژی ها نسبت به ماشین شارژی از قیمت کمتری برخوردار است. بنابراین از نظر قیمت مناسب تر هستند.
  • ماشین شارژی ها دارای پخش کننده تصویری هستند اما موتور شارژی ها معمولا بدون سیستم پخش کننده و در برخی مدل ها دارای سیستم پخش صوتی هستند.
  • موتور شارژی ها دارای سویچ برای روشن کردن هستند اما ماشین شارژی دارای دکمه برای روشن شدن می باشند.
  • ماشین شارژی ها دارای کمربند ایمنی هستند، اما موتور شارژی ها دارای کمربند نگهدارنده نیستند.
  • ماشین شارژی دارای ریموت کنترل برای کنترل از راه دور توسط والدین می باشند، اما موتور شارژی ها قابلیت کنترل از راه دور را ندارند.

 فروشگاه نی نی بابا

شما می توانید جهت سفارش خرید ماشین شارژی و موتور شارژی به فروشگاه نی نی بابا مراجعه فرمایید. در نی نی بابا به آدرس اینترنتی https://ninibaba.net محصولاتی متنوع و با قیمت مناسب ارایه میشود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا