مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی BMW X3 M، مدل 2018

عکاسان توانسته‌اند برای نخستین بار، تصاویری از نمونه اولیه خودروی BMW X3 M مدل 2018 را شکار کنند. این خودرو با پوشش و استتار سنگینی در خیابان‌ها و جاده‌های آلمان و مرکز آزمون BMW در اطراف مونیخ، تردد می‌کند. باواریا با استفاده از پوشش به کار رفته بر روی بدنه خودرو، تلاش زیادی برای لو نرفتن طراحی X3 M کرده است؛ با این وجود ورودی‌های هوای بزرگی در سپر و یک جلو پنجره‌ای کوچک در پیشانی خودرو دیده می‌شوند.

2018-bmw-x3-spy-777

2018-bmw-x3-spy-7

از تصاویر می‌توان فهمید که X3 M، یک سیستم ترمز با عملکردی بسیار بالا دارد. در عقب نیز شاهد تغییر سپر و چهار خروجی اگزوز هستیم.

2018-bmw-x3-spy-photo7

اما پیشرانه  BMW X3 M چیست؟ متاسفانه در این رابطه، اطلاعات کافی وجود ندارد؛ ولی می‌توان فرض کرد که برای BMW X3 M، از یک موتور 3.0 لیتری TwinPower توربو و شش سیلندر، با قدرت 360 اسب‌بخار و گشتاور 465 نیوتن‌متر استفاده شده است. BMW X3 M مجهز به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بوده، که آن را تبدیل به یک شاسی‌بلند اسپرت می‌کند. شتاب صفر تا صد BMW X3 M؛ تنها 4.7 ثانیه به طول می‌انجامد.

2018-bmw-x3-spy-photo

خودروی BMW X3 M؛ جهت رقابت با پورشه ماکان، مرسدس بنز  AMG GLC 63 و X4 M تولید خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا