مکمل بنزین
گوناگونخبر

هدیه ویژه فراری به مدعوین برای مراسم رونمایی Icona!

فراری گروه منتخبی از مشتریان خود را به مراسم خصوصی رونمایی از جدیدترین Icona دعوت کرده‌است. دعوت‌نامه‌ها تاریخ مراسم در ماه نوامبر را تائید می‌کنند و با یک هدیه زیبا همراه هستند.

باور عموم بر آن است که این خودرو بر اساس ابرخودرو Laferrari Aperta ساخته شده و طراحی آن از اتومبیل مسابقه‌ای کلاسیک P4 330 دهه ۱۹۶۰ الهام گرفته‌ است و به نظر می‌رسد دعوت‌نامه‌هایی که برای چند مشتری خوش‌شانس فرستاده شده‌اند این حدس را تایید می‌کنند.

هدیه فراری

جعبه ارسال شده به مارک فراری مزین شده و حاوی یک نامه و یک جعبه دنده چهارسرعته فلزی است، از همان جعبه دنده‌هایی که در فراری‌های دستی کلاسیک وجود دارد. البته این جعبه دنده یک جعبه دنده معمولی نیست. به طور غیر معمولی باریک است و قفل معکوس دارد تا رانندگان مسابقه را از تعویض دنده اشتباه هنگام شیفت از دنده اول به دوم بازدارد. (از آنجایی که جعبه دنده از نوع سگ‌پا است) و به نظر می‌رسد شبیه جعبه دنده‌های P4 اسپورت کلاسیک باشد.

نامه‌ای که در ادامه مشاهده می‌کنید، متعلق به مالک Sp Monza است، Sp Monza اولین خودرو سری Icona است. این سری به منظور قدردانی از خودروهای کلاسیک فراری و با الهام از طراحی آن‌ها تولید شده‌اند. این نامه خبر از رونمایی قریب الوقوع مدل بعدی Icona می‌دهد. انریکو گالیرا، مدیر بازاریابی فراری، نوشته:

“باعث افتخار ماست که از شما دعوت کنیم تا در رویداد خصوصی Anteprima حضور پیدا کنید و شخصا خودرو را مشاهده کنید. این رویداد در ماه نوامبر و در ایتالیا برگزار خواهد شد.” وی در ادامه می‌گوید: “یک کپی از خودرویی که نسخه جدید Icona از طراحی آن الهام گرفته ضمیمه شده‌است.”

این دعوت‌نامه تاریخ دقیق را ارائه نداده و به گفتن ماه برگزاری مراسم اکتفا کرده ولی وبلاگ Supercar معتقد است که خودروی جدید در ۱۵ نوامبر به صورت خصوصی و برای افراد منتخب رونمایی می‌شود و سپس در ۲۱ نوامبر به نمایش عموم در خواهد آمد. مراسم نهایی Ferrari World بین ۱۶ و ۲۲ نوامبر، در موگلو ایتالیا برگزار خواهد شد.

اگرچه ظاهرا این خودرو بر اساس شاسی کربنی LaFerrari Aperta طراحی شده، اما گفته می‌شود که این خودرو از موتور هیبریدی P4 استفاده نکرده و از موتور V12 که متعلق به 812 Competizion است بهره می‌برد. به علاوه لازم به ذکر است که هر گونه حدسی در مورد اینکه ارسال یک جعبه دنده دستی به همراه دعوت‌نامه‌ها به معنی دستی بودن جعبه دنده خودرو است منطقی به نظر نمی‌رسد و انتظار می‌رود Icona جدید هم مانند تمام فراری‌های مدرن با یک گیربکس دو کلاچه عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا