Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

وانت پژو سیتروئن، شبیه به تویوتا هایلوکس!

وانت کمپانی پژو سیتروئن؛ براساس تویوتا هایلوکس ساخته خواهد شد! طبق برنامه‌ریزی کمپانی پژو، که یک ماه پیش به تصویب مدیران این کمپانی رسید؛ مجموعه‌ای از مدلهای جدید، از جمله وانتی یک تنی به تولید خواهد رسید. یکی از مقامات پژو تایید کرده است که وانت پژو، طرحی همانند هایلوکس دارد.

پژو سیتروئن با قرض گرفتن سخت افزارهای مرتبط به تویوتا هایلوکس؛ علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، منجر به توسعه آن نیز می‌شود. وانت پژو در کشور خاصی عرضه و تولید نخواهد شد و مختص به تمام نقاط جهان خواهد بود.

2015-570101-2016-toyota-hilux1

براساس برنامه‌ریزی پنج ساله پژو؛ این کمپانی باید 26 خودروی سواری و 8 خودروی تجاری سبک را به تولید برساند. بنابر این، بین سالهای 2016 و 2021، باید منتظر معرفی خودروها و نام‌های تجاری جدید پژو باشیم.

پژو سیتروئن با معرفی خودروهای جدیدش، تمایز ویژه‌ای بین زیر مجموعه‌های خود (پژو، سیتروئن، دی‌اس) قائل شده و موجب تمرکز بیشتر این کمپانی‌ها، برای توسعه محصولات انحصاریشان می‌شود. گفتنی است که در بین خودروهای جدید پژو سیتروئن؛ هفت خودروی پلاگین هیبریدی و چهار خودروی تماما برقی دیده می‌شود که همگی تا پایان سال 2021 عرضه خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.