Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

چگونه می‌توان خودرو را بدون دردسر فروخت؟

وکیل بگیرید و خودرو خودتان را بفروشید

کسانی که می‌خواهند خودروی خود را به فروش برسانند، می‌دانند که در اولین گام به قول معروف داشتن مظنه بسیار مهم است؛ اگر فروشنده از قیمت خودروی خود اطلاع دقیقی نداشته باشد و بخواهد به روش سنتی (فروش خودرو در بازار و از سوی نمایشگاه داران) خودروی کارکرده و یا حتی صفر خود را به فروش برساند، برخی‌ها او را دوره و در نهایت قیمتی را به فروشنده ارایه می‌کنند که تنها برای خریدار خاص بازار و نه مصرف کننده سود چند میلیونی دارد. تجربیات از این دست کم نیست و خیلی از فروشندگان و حتی خریداران خودروها به‌واسطه حضور واسطه‌ها و دلالان متضرر شدند. من و شما هم خیلی این تجربه را لمس کرده یا حداقل شنیده‌ایم.

از طرفی پاسخ دادن به تعداد زیادی تماس مشتریان که خیلی از آن‌ها هم خریدار نیستند و صرفا می‌خواهند قیمت بگیرند، دردسری است که وقت و انرژی زیادی از ما می‌گیرد. واقعیت این است که اکثر ما نه تخصص لازم در شناسایی ایرادات خودرو را داریم، نه با این قیمت‌ها می‌توانیم ریسک کنیم و نه وقت و حوصله داریم که مدام تلفن به‌دست با خریدار سروکله بزنیم. پس راه حل چیست؟

فروش بدون دردسر و بدون ریسک

هم‌اکنون سرویس‌هایی برای کارشناسی و فروش سفارشی خودرو وجود دارد که به راحتی و بدون نگرانی می‌توانید از طریق آن‌ها خودروی‌تان را بفروشید. احتمالا نام سرویس «کارنامه» را شنیده‌اید که یکی از خدمات سایت دیوار در حوزه خودرو است. یکی از سرویس‌های کارنامه، خدمات فروش سفارشی است که رایگان و بدون دردسر خودروی شما را به‌قیمت روز می‌فروشد. پس از ثبت درخواست شما در سایت یا اپلیکیشن کارنامه، کارشناسان آن در همه مراحل فروش کنار خریدار و فروشنده هستند تا با خیالی آسوده معامله خود را انجام دهند و به فروشنده، کمک می‌کنند تا خودروی خود را در شرایط امن، منصفانه و در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برساند.

روند کار چگونه است؟

کارشناسان «کارنامه» در بازه زمانی که کاربر انتخاب کرده است با وی تماس می‌گیرند تا هماهنگی‌های لازم برای کارشناسی دقیق خودرو انجام شود. وقتی فروشنده خودرو از این مرحله عبور کرد (پس از بازدید فنی توسط کارشناسان «کارنامه») از قیمت کارشناسی و منصفانه مطلع می‌شود. پس از توافق بر سر قیمت فروش، آگهی کاربر روی صفحه «کارنامه» و دیوار و در صورت نیاز در سایر پلتفرم‌های مجاز نمایش داده می‌شود. در روش‌های سنتی کارشناسی خودرو توسط افراد خبره شامل انواع و اقسام روشهای تست رنگ، کارشناسی‌های فنی و تست رانندگی می‌شود که هر کدام از اینها ممکن است مشکلاتی را برای فروشنده ایجاد کنند اما در فروش سفارشی در یک جلسه و توسط کارشناس خبره آموزش‌دیده به راحتی انجام می‌پذیرد. یک نکته دیگر اینکه، با تنوع زیاد خودروهای موجود در بازار و نوسانات شدید قیمت خودرو پیدا کردن قیمت منصفانه برای جلوگیری از متضرر شدن بسیار حیاتی است. «کارنامه» با اطلاع دقیق از شرایط بازار، و دسترسی به آمار آگهی‌های منتشر شده در پلتفرم‌های مجازی مانند دیوار، قیمتهای معاملاتی و به روز می‌تواند به طور کامل این دغدغه را رفع کند. تمام این خدمات در کارنامه رایگان است و هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

کارشناس فروش بعد از پیدا کردن خریدار بالقوه، هماهنگی قرار بازدید خودرو را با طرفین انجام می‌دهد. برای حفظ امنیت معامله، کارشناسان «کارنامه» فروشنده و خریدار را در قرارهای بازدید همراهی و راهنمایی می‌کنند. حضور کارشناسان «کارنامه» در قرار بازدید این اطمینان را برای دو طرف ایجاد می‌کنند که تمام موارد معامله، چه از جنس موارد بدنه و فنی خودرو و چه از جنس موارد حقوقی انجام معامله، ایمن، آسان و مطمئن پیش می‌رود. یعنی شما یک وکیل دارید که همه کار را انجام می‌دهد و شما فقط می‌روید یک امضا می‌کنید و پول را تحویل می‌گیرید! در انتهای کار هم علاوه بر اینکه مبایعه‌نامه شما توسط کارشناسان کارنامه تنظیم می‌شود که مشکل حقوقی پیش نیاید، سلامت فنی و بدنه خودرو مطابق با شرایط کارشناسی خودرو تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان بیمه ایران می‌شود که باعث اطمینان خاطر او و کمک به جذابیت خرید خودروی فروشندگان می‌شود.

سرویس فروش سفارشی پس از استقبال بسیار زیاد در شهر تهران هم اکنون در شهرهای کرج، اصفهان، شیراز و مشهد نیز فعال است. نظرسنجی‌های انجام شده از مشتریان توسط «کارنامه» حکایت از میزان رضایت بیش از ۹۰ درصدی از سرویس فروش سفارشی داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.