مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاطراحی خودرو

بهترین طراحی‌های داخلی سال 2021 معرفی شدند

واردز (Ward’s) یک سازمان آمریکایی است که بیش از 80 سال است به بررسی صنعت خودروسازی می‌پردازد. این سازمان بخش‌های مختلفی را بررسی می‌کند و سالانه لیست‌هایی مثل بهترین پیشرانه‌های سال را منتشر می‌کند. یکی دیگر از لیست‌های بهترین واردز، طراحی داخلی خودروها است. حالا امسال هم مثل سال‌های گذشته، واردز بهترین طراحی‌های داخلی سال 2021 را معرفی کرده است. در لیست امسال شاسی‌بلندها حضور بسیار پررنگی دارند به‌گونه‌ای که از 10 خودروی برتر فقط دوتا از مدل‌های سواری سنتی هستند.

این رقابت با حضور 33 خودرو آغاز شده و از بین آن‌ها 10 خودرو به‌عنوان بهترین‌ها انتخاب شده‌اند. خودروهایی می‌توانند در این رقابت حضور داشته باشند که طی یک سال گذشته با نسل کاملاً جدید با به‌روزرسانی بزرگ به بازار آمده باشند. داوران متریال، راحتی، ارگونومی، ایمنی، تناسب، زیبایی و هماهنگی طراحی را بررسی کرده و به خودروها امتیاز می‌دهند.

بنتلی بنتایگا اسپید

عجیب نیست که واردز متریال و کیفیت داخلی بنتایگا اسپید را تحسین کرده زیرا این دقیقاً همان کاری است که یک بنتلی باید انجام دهد. با قیمت 304 هزار دلار به‌علاوه بیش از 50 هزار دلار آپشن، این کراس‌اوور گران‌ترین خودروی لیست امسال محسوب می‌شود اما بنتایگا در داخل کاملاً مطابق با این قیمت گزاف خود عمل کرده است.

فورد F-150

سطوح مقاوم و کاری و همین‌طور صندلی‌های جلوی تخت‌شو ازجمله نقاط قوت کابین نسل جدید F150 هستند. این همچنین تنها پیکاپی است که در لیست امسال حضور دارد. F150 جدید مثالی عالی از چگونگی ساخت کابینی است که هم می‌تواند لوکس باشد و هم در هنگام کار توانایی و کارایی فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

فورد موستانگ Mach-E

موستانگ Mach-E تنها خودروی الکتریکی لیست واردز است. این خودرو به خاطر طراحی ساده و مدرن کابین خود امتیازات بالایی کسب کرده است. در اینجا همه‌چیز به‌خوبی طراحی شده و فضایی را ایجاد کرده است که ممکن است پرزرق‌وبرق نباشد اما بسیار کاربردی است.

GMC یوکان دنالی

یوکان دنالی تنها شاسی‌بلند شاسی مستقل در لیست امسال محسوب می‌شود. به گفته واردز، تریم‌های فلزی در کابین این خودرو بسیار خوش لمس هستند. علاوه بر این، اندازه بسیار بزرگ خودرو نیز به معنای وجود فضای کافی در صندلی‌های ردیف سوم است که آن‌ها را به مکانی راحت برای برگ سالان تبدیل می‌کند.

هوندا سیویک

هوندا سیویک ارزان‌تر از بسیاری از خودروهای این لیست است اما قیمت ارزان به معنای خوب نبودن کابین آن نیست. واردز در اینجا به‌طور خاص به قسمت شبکه‌ای آلومینیومی علاقه‌مند شده که هم داشبورد را تزئین کرده و هم به کابین خودرو نمای سطح بالایی بخشیده است.

هیوندای توسان

کابین هیوندای توسان جدید هم نما و طراحی خوبی دارد و هم کاربردی است. واردز از احساس دکمه‌ها و سوئیچ‌های روی غربیلک فرمان بسیار تمجید کرده است. علاوه بر این، کل طراحی کابین خودرو نیز منسجم و شیک به نظر می‌رسد.

جیپ گرند چروکی L

گرند چروکی L ارتقایی جدی در متریال و تکنولوژی داخلی داشته و واردز هم با قرار دادن این خودرو در لیست بهترین‌های سال، پاسخ این بهبود را داده است. ترکیبی از چوب و چرم در کابین گرند چروکی L فضایی کاملاً لوکس را ایجاد کرده است.

لندروور دیفندر

در نگاه اول شاید کابین لندروور دیفندر به‌اندازه دیگر خودروهای این لیست زیبا به نظر نرسد. حتی واردز هم اظهار داشته که داخل این خودرو چندان زیبا نیست اما کارایی فوق‌العاده این کابین کافی بود تا آن‌را در بین بهترین‌های سال 2021 قرار دهد.

مرسدس بنز S کلاس

هر بار که نسل جدید مرسدس بنز S کلاس معرفی می‌شود، اگر کابین آن تحسین نشود قطعاً یک جای کار می‌لنگد. فقط نگاه به تصاویر داخلی این خودرو برای فهمیدن اینکه چرا در لیست بهترین‌های امسال قرار گرفته کافی است و نیازی به توضیح اضافی نخواهد بود.

میتسوبیشی اوت‌لندر

و درنهایت این لیست با یک شگفتی به پایان می‌رسد زیرا در لیستی که بنتلی و مرسدس بنز حضور دارند، دیدن یک میتسوبیشی بسیار عجیب است اما متریال و طراحی داخلی نسل جدید اوت‌لندر برای خودرویی با قیمت پایه 38,590 دلار واقعاً خوب است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. انصافا بدترین و زننده ترین طراحی داشبرد در تمام تاریخ خودروسازی باید به سایپا تیبا تعلق بگیره!!!واقعا اون نمای شش ضلعی مشکی با کلیدهای پلاستیکی قلمبه رو کی طراحی کرده؟!خداییش داشبرد کوییک و ساینا خیلی از تیبا شکیل تر شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا