مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

کابین پرشکوه ون مرسدس را ببینید!

شاید تا به حال فکر می‌کردید که مرسدس کلاس S یک خودروی لوکس از برند بنز باشد، اما با دیدن تیونینگ شرکت لارته بر روی ون کلاس v مرسدس، نظر خود را ۱۸۰ درجه تغییر خواهید داد. خودروهای کلاس V به لطف کابین بزرگ خود، این امکان را در اختیار لارته قرار داده‌اند که بتواند بهترین سبک تزئین فضای داخلی را بر روی این خودرو پیاده کند و این ون را یک جت شخصی زمینی تبدیل کند.

Mercedes-V-Class-3

شاید تبدیل این ون به یک خودروی لوکس در ابتدا کاری اشتباه تلقی شود و شما پیش خود بگویید پولدارها برای داشتن یک ماشین جادار و لوکس به سراغ لیموزین‌ها خواهند رفت ولی درواقع این خودروها برای افراد ثروتمند، شاتل‌های مناسبی برای جابه‌جایی در قرار ملاقات‌های مهم، کنسرت‌ها و رویدادهای تجاری محسوب می‌شوند و تقاضا برای داشتن همچین خودرویی که ابعاد مناسب‌تری نسبت به لیموزین‌ها دارد بسیار  زیاد است.

کمپانی تیونر لارته از یک طراحی داخلی فوق‌العاده برای این ون استفاده کرده است. این شرکت همچنین یک کیت بدنه شامل سپرهای کامپوزیتی جلو و عقب با تزیین قطعات فیبر کربنی بر روی ون مرسدس سوار کرده است. در قسمت کابین، این تیونر پوشش داخلی را کلا عوض کرده و یک جنس جدید و عالی بر رو فضای داخلی کشیده است. همچنین صفحات نمایش سرگرمی و یک تلویزیون بزرگ در داخل فضای خودرو نیز نصب شده است. تریم کرم رنگ با قسمت‌های چوبی شکل به لوکس شدن این خودرو بسیار کمک کرده‌اند. در کنار تمامی این امکانات سیستم صوتی فوق هوشمند به سرنشینان اجازه می‌دهد یک کنفرانس عالی را در خودروی خود برگزار کنند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این در کابینش از کجاست؟؟؟
    از کجا میرن داخل اون کابین لوکسش؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا