Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش‌نقدی دیگنیتی و فیدلیتی پرایم با قیمت جدید ویژه آبان‌ماه 1400 اعلام شد!

دقایقی پیش بود که شرکت بهمن موتور به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن، شرایط فروش فوری کراس اوورهای به نسبت جدید خود را برای چندمین بار اعلام کرد.

با انتشار رسمی طرح فروش نقدی بهمن موتور، شاهد عرضه خودرو دیگنیتی پرایم , فیدلیتی پرایم در مدل های 5 و 7 نفره هستیم. در این دوره از فروش، قیمت خودرو بهمن دیگنیتی پرایم معادل 795 میلیون بوده، قیمت فیدلیتی پرایم در مدل 5 نفره هم حدود 735 میلیون تومان و قیمت نسخه 7 نفره فیدلیتی پرایم 747 میلیون تومان میباشد. موعد تحویل هردو خودرو هفته آخر آذرماه سال 1400 ذکر شده است. هم‌چنین مدل سال خودرو 1400 بوده و مشتریان می‌توانند محصولات ارائه شده در این طرح از فروش را با رنگ ‌های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی خریداری کنند.

در این دوره از شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی مانند دوره های پیش، سود مشارکتی در نظر گرفته نشده و تنها سود انصراف 15 درصدی در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو، معادل 2.5 درصد (ماهیانه) جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه خواهد شد. آن‌طور که در ضوابط شرایط فروش مذکور بیان شده، حواله های ثبت‌نامی از شرکت بهمن موتور قابل صلح نیست.

لازم به ذکر است که فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی پرایم از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1400/08/17 آغاز شده و تا ساعت 16 همان روز و یا تا تکمیل ظرفیت فروش، زمان خواهد داشت.

شما مخاطبین پایگاه خبری چرخان، می‌توانید در زیر تصویر شرایط فروش خودرو بهمن فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم را که در قالب فروش نقدی اعلام شده را مشاهده کنید.

معرفی کوتاه فیدلیتی پرایم

فیدلیتی دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر بوده که مجهز به سیستم توربوشارژ است. این موتور با اتصال به سیستم انتقال قدرت 6 سرعته دوکلاچه، توانایی تولید 155 اسب بخار، قدرت و 230 نیوتن متر، گشتاور دارد. فیدلیتی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۷۳۵، ۱۹۰۰ و ۱۷۱۰ میلی‌متر است؛ ابعادی که آن را به رقیبی جدید برای برخی کراس اوورهای سایز بزرگ تبدیل کرده است.

فیدلیتی در دو مدل 5 و 7 نفره به بازار عرضه خواهد شد و از امکاناتی نظیر صفحه نمایشگر 10.25 اینچی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW)، رادار تشخیص نقاط کور (BSD)، سامانه کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC)، ترمز پارک برقی به همراه اتوهولد، سنسور باران، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و جلو و… بهره می‌برد. ورود به داخل کابین فیدلیتی بدون کلید بوده و استارت خودرو نیز با دکمه انجام میشود. دوربین 360 درجه، صندلی‌های برقی به همراه گرمکن، رینگ 20 اینچ در دو طرح، سیستم تهویه مطبوع، سانروف پانوراما، جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال TFT، چراغ‌های LED، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق توسط پا، 4 ایربگ ایمنی و … از دیگر امکانات رفاهی این خودرو محسوب می‌شود.

معرفی کوتاه دیگنیتی پرایم

این کراس‌اوور به اصطلاح کوپه که در اصل دانگ فنگ IX5 است، قرار است تا با نام بهمن دیگنیتی پرایم در ایران تولید شود. البته آنطور که برخی شواهد خبر از آن داده، این است که خودرو دیگنیتی با امکانات کامل وارد ایران نخواهد شد و لیست آپشنی این خودرو نشان از ارزان سازی دیگنیتی را داده است که شرکت بهمن موتور سعی کرده تا با عرضه دیگنیتی نیمه فول، قیمت را پائین نگه دارد.

دیگنیتی پرایم با کد پیشرانه SFG15T در خط تولید بهمن موتور درحال مونتاژ است. این موتور که 1/5 لیتر حجم داشته، مجهز به سامانه توربوشارژ است که توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار، قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر، گشتاور را دارد. این موتور به یک گیربکس CVT متصل بوده که یکی از نقاط ضعف این خودرو، مجهز بودن آن به همین گیربکس است.

از امکانات تایید شده خودرو دیگنیتی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
• دارای 4 ایربگ راننده، سرنشین و جانبی
• کروزکنترل
• سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه پنل لمسی اختصاصی
• دی لایت و اتو لایت
• دوربین 360 درجه
• کنترل پایداری
• ترمز دستی برقی بهمراه اتوهولد
• سامانه ورود بدون کلید و استارت خودرو بصورت دکمه
• سقف پانورامیک
• جک برقی صندوق عقب
• نمایشگر 10.25 اینچی
• صندلی برقی راننده در 6 جهت
• تریم چرمی صندلی‌ها
• و…

7 دیدگاه
  1. kastech می گوید

    پرادو-ویتارا- اسپورتیج-توسان و… چرا باید اینها رو آدم ول کنه بره یه ماشین بی اصالت با آینده نامعلوم بخره؟! توجیح بعضی دوستان اینه که آقا ماشین کارکرده گارانتی نداره و هزینه داره؟ سوال من ازین دوستان اینه که این ماشینا تو سه سال ۱۰۰ میلیون هزینه داره؟! شما یه استارت به این چینیا بزنید همون لحظه ۲۰۰ میلیون ازش میوفته

  2. جهانگیر می گوید

    ماشین شاسی بلند ۷ نفره با نزدیک به ۱۵۰ اسب بخار خوبیش اینه که چون نفرات زیاد هستن تو سربالایی میان پایین و ماشین رو هل میدن و این خودش یعنی دو دیفرانسیل ، مونتاژ کننده های خودرو در ایران مثل سیاست ایرانخودرو در مورد موتور تی یو فایو که روی اکثر شاسی ها سوار میکنه شرکتهای دیگه هم از یک موتور سنتی ۱۵۰۰ سی سی چینی در اکثر پاتفورمها استفاده میکنن، کم مصرف بودن یک پارامتر در مورد کاهش الودگی و کم کردن مصرف انرژی فسیلی هست ولی نه اینکه ماشین نتونه با اینهمه بار از یک سبقت باز بمونه ، حداقل موتور جدید با راندمان بالا و متناسب با نوع سوخت باید باشه که در مورد توربو باید نوع مرغوب با اکتان بالا باشه که فقط در تهران موجوده

  3. Mohammad می گوید

    سلام ، شما که میگید پرادو ، اسپورتیج ، ویتارا ، اینا دیگه از مود افتادن ،خرجی که براشون میکنید آفتاب و لگن هست ، من خودم سانتافه داشتم ، کلا ماشین های کره ای موتور و گیربکس حساسی دارن و هر روز یه جا از ماشین خراب میشد و میلیونی خرج میکردم ، ولی خودرو های چینی مثل فیدلیتی و هایما s7 همون کاربری رو به شما میده با مصرف سوخت کمتر و هزینه قطعات کمتر و از همه مهم تر ، امکانات و آپشن های بروز تر .
    در مورد موتور هم باید بگم که یه موتور ۱۵۰۰cc توربو که حدود ۱۵۰ اسب تولید می‌کنه و ۲۳۰ نیوتون گشتاور برای این ماشین خوبه و انتقال نیرو هم توسط گیربکس ۶ سرعته دابل کلاچ هست و اصلا تو سربالایی ها گیر نمیکند ، جوری نیست که تیگو و پرشیا و …. بیان ازت تو سربالایی سبقت بگیرند.
    و یه نکته مثبت اینه که موتورش توسط مهندسان آلمانی کمپانی تیگو ساخته شده که در تیگو ۷ هم استفاده شده و این بدین معناست که از نظر تامین قطعات مشکلی ندارید

  4. علی می گوید

    واقعا ماشین خالی عااااای هست

  5. مهدی می گوید

    به نظرم این ثبت نام سایت بهمن خودرو کلا الکی و فرمالیته س. امروز هفدهم آبان از قبل ساعت ۱۰ و شروع ثبت نام ،اصلا سایت باز نمیشد و زمانی هم که سایت باز شد گفتن که ظرفیت تکمیل شده. چرا بهمن خودرو نمیآد پیش شرطهایی مث ایران خودرو بزاره تا همه فقط یکبار بتونن ثبت نام کنن؟

  6. امین می گوید

    در جواب دوستمون اقا مهدی هم بگم که فرمالیته نیست من سری پیش خیلی راحت ثبت نام کردم برا دوستام
    در صورتی که مایل باشی تهران تشریف داشته باشی ثبت نامشو براتون انجام بدم

  7. ناشناس می گوید

    سلام لطفا من بیام پیش شما زحمتش را بکشید هزینه اش هم هر چی باشه دو برابر میدم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.