مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان Kicks به مرحله تولید رسید

نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2014 میزبان حضور یک کراس‌اوور کوچک کانسپت از سوی شرکت ژاپنی نیسان بود. حال مسئولان نیسان، کیکس را به مرحله تولید انبوه رسانده‌اند و تصاویری از نمونه تولیدی این خودرو منتشر کرده‌اند. Kicks که شباهت‌ زیادی به مدل‌های جدید مورانو و ماکسیما دارد، در ابتدای عرضه وارد بازار برزیل می‌شود.

Nissan-Kicks-2017-800-02

محققان نیسان در طول طراحی این محصول علاوه بر درنظر گرفتن شرایط آیرودینامیکی بهتر خودرو، به بخش جلوگیری از ایجاد صداهای اضافی و عدم نفوذ این صداها به داخل کابین بسیار توجه کرده‌اند. طراحی ظاهری نیسان Kicks، بسیار منطقی و زیبا انجام شده و جلوپنجره بزرگ V شکل، چراغ‌های LED، گلگیرهای برآمده و ستون C مشکی‌رنگ جلوه خوبی به محصول جدید نیسان بخشیده‌اند. چراغ‌های عقب این مدل از نیسان، به‌نظر می‌رسد از نیسان نیسمو الگو گرفته چرا که شباهت زیادی به هم دارند.

Nissan-Kicks-2017-800-05

فضای داخلی Kicks برای کسانی طراحی شده که تشنه تکنولوژی هستند و نیسان یک کابین مدرن و در عین حال ساده را در اختیار آن‌ها قرار داده است. یک صفحه نمایش ۷ اینچی با سیستم جامع سرگرمی و امکان اتصال به گوشی‌های هوشمند در جلوی کابین نصب شده و تمام خودرو را تحت سلطه خود درآورده است. همچنین سیستم هوشمند تشخیص اجسام در حال حرکت و نمایش آن‌ها بر روی مانیتور یکی دیگر از امکانات رفاهی این خودرو بوده که با قرارگرفتن ۴ دوربین در اطراف ماشین، راننده را از خطرات احتمالی آگاه خواهد کرد. فناوری‌های به‌کار رفته در Kicks، نیسان را یک گام به ارائه محصولات هوشمند نزدیک‌تر کرده‌اند. نیسان به لطف طراحان خود به یک کراس‌اوور کامپکت با نهایت امکانات و زیبایی دست پیدا کرده است.

Nissan-Kicks-2017-800-0c

Keno Kato معاون ارشد نیسان درباره Kicks می‌گوید: برنامه‌ریزی‌های نیسان در ارتباط با محصولات خود باعث پدید آمدن یک محصول عالی در کلاس کراس‌اورهای جمع وجور شده و نوآوری در فناوری، تعهدات نیسان برای رسیدن به خودروی هوشمند را نشان خواهد داد. Kicks یک خودروی مطمئن برای رانندگی در شهر است. فروش Kicks قرار است از ماه آگوست ۲۰۱۶ در برزیل آغاز شود و تا پایان سال میلادی عرضه آن در پیش از ۸۰ بازار جهانی به‌خصوص آمریکا انجام خواهد شد.

از پیشرانه Kicks اطلاعاتی منتشر نشده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا