مکمل بنزین
گوناگونخبر

MG از نسخه اروپایی GS رونمایی کرد!

کمپانی MG از نسخه اروپایی شاسی‌بلند GS، در نمایشگاه لندن موتور، رونمایی کرد. این خودرو، نسخه بروز شده نوع چینی GS بوده که پیش از این، در سال 2015 و در جریان نمایشگاه شانگهای رونمایی شده بود. GS جدید از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه چینی خود ندارد. اگر خیلی حساسیت به خرج بدهیم؛ تنها تفاوت مدل اروپایی GS با مدل چینی GS را می‌توان، استفاده از نوار سیاه رنگی دانست که بر روی ستون A قرار گرفته است!

mg-gs-euro-spec

مدل اروپایی GS در سه تیپ مختلف عرضه شده و تمام مدل‌های آن، مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی توربوشارژ هستند. MG هنوز هیچ اطلاعاتی درباره میزان قدرت و عملکرد موتور مذکور ارائه نکرده است. برای اولین بار در مدل اروپایی GS، از گیربکس اتوماتیک ساخت MG استفاده شده است.

مدیر بازاریابی و فروش MG،  آقای متی چیون ؛ در رابطه با نسخه جدید GS گفته است: «ما برای انتخاب موتور و گیربکس مناسب به صدای مشتریان و روند بازار توجه می‌کنیم. پرده‌برداری از این شاسی‌بلند تنها رخداد مهم در کمپانی MG نخواهد بود. ما برای فروش این خودرو بسیار هیجان زده هستیم!»

کمپانی MG قیمت و مشخصات فنی این خودرو را در طی یک ماه آینده اعلام می‌کند. این خودرو قیمتی مقرون به صرفه و پایین خواهد داشت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا