مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس بنز کلاس B برقی؛ جایزه بازیکنان لسترسیتی!

پس از آنکه تیم فوتبال لسترسیتی در اوج ناباوری و تعجب همگان توانست مقام قهرمانی لیگ برتر انگلستان را مال خود کند؛ مالک تایلندی لسترسیتی، آقای Vichai Srivaddhanaprabha؛ به تمام باریکنان این تیم، یک دستگاه مرسدس بنز کلاس B برقی هدیه می‌دهد.

30 خودرو برای 30 مرد که با تلاش خود و با وجود حریفان سرسختی چون؛ منچسترسیتی، آرسنال و تاتنهام اولین عنوان برتر تاریخ باشگاه لسترسیتی را کسب کردند.

Leicester-City-players

براساس گزارش دیلی‌میل؛ هر بازیکن یک دستگاه مرسدس بنز کلاس B برقی، به ارزش 32،670 پوند دریافت می‌کند. بنابر این ریاست باشگاه لسترسیتی، مبلغی معادل 1 میلیون پوند هزینه می‌کند.  هرچند که به خاطر این خرید، تخفیفات ویژه‌ای به او می‌دهند.

این در شرایطی است که رئیس میلیارد باشگاه لسترسیتی؛ به اعضاء تیم خود قول داده است که بعد از اتمام لیگ، آنها را به لاس وگاس ببرد و مبلغی معادل 6.5 میلیون پوند را بین بازیکنان تقسیم کند. با توجه به خودروهای گران قیمت بازیکنان لیگ برتر انگلستان، به نظر می‌رسد که بازیکنان لسترسیتی مرسدس بنز خود را به اعضاء خانواده و یا دوستان خود واگذار کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا