Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت سانگ‌یانگ رکستون امپرور هم در بازار کاهشی شد!

اوایل مهرماه امسال بود که هم‌زمان با معرفی ضمنی سانگ یانگ رکستون امپرور در ایران، این خودرو را به صورت کامل معرفی نمودیم. رکستون امپرور که در نهایت با مدل 1400 و به صورت مونتاژی وارد بازار کشورمان شد، در اوایل ورودش به بازار توسط برخی دلالان، قیمتش حتی به بیش از 4 میلیارد تومان هم رسیده بود!

اما اکنون که در آذرماه سال 1400 قرار داریم و پس از هجمه‌های فراوانی که بر سر عرضه خودروهای صفر کیلومتر سانگ یانگ با مدل 1400 در ایران آمد، می‌توان دید که قیمت لوکس‌ترین و در عین حال بهترین خودرو سانگ یانگ، یعنی رکستون امپرور کاهش یافته است. با جستجو در برخی پلت‌فرم های خرید و فروش، می‌توان فهمید که برخی مالکان این خودرو، حاضرند تا رکستون امپرور را با قیمتی در محدوده سه میلیارد و صد میلیون تومان هم به فروش برسانند.

اتفاقی که حتی قبل از این‌ها می‌شد تا پیش‌بینی کرد، همین قیمت این خودرو بود که با وجود رقبایی گردن کلفت‌تر، قطعا انتظار فروش بالایی را با قیمت مذکور نداشتیم.

مشخصات سانگ یانگ رکستون امپرور

سانگ یانگ رکستون امپرور مجهز به یک موتور 2 لیتری توربو بوده که دارای فناوری GDI است. موتور مذکور با اتصال به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن، توانایی تولید 222 اسب بخار، قدرت و 350 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

رکستون امپرور همانند نسخه های قبلی، در حالت بیس دیفرانسیل عقب آن درگیر بوده و از سامانه چهارچرخ متحرکی بهره می‌برد که دارای کمک سبک و سنگین است.

از این امکانات سانگ یانگ رکستون امپرور، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
• 9 کیسه هوای ایمنی در خودرو
• جک برقی صندوق عقب
• سامانه ضد واژگونی
• غربلیک فرمان به صورت چرمی همراه با گرم‌کن
• سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای
• صندلی‌های برقی ردیف اول به همراه گرمکن و سردکن (صندلی راننده دارای حافظه)
• 7 نفره (5+2)
• گرمکن صندلی های ردیف دوم
•سنسورهای نور و باران
• آینه الکتروکرومیک
• دوربین 360 درجه همراه
• ترمز پارک برقی همراه با اتو هولد
• سامانه‌های کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل خودرو در سراشیبی و…
• حالت مستر صندلی سرنشین جلو
• رادارهای هشدار خروج از خط، نقاط کور و…

6 دیدگاه
  1. علی رضا می گوید

    وقتی پورشه و و بی ام و باشه کی میره سانگ یانگ بخره

  2. Ali می گوید

    ولی ماشین خیلی خوشگلیه

  3. حافظ می گوید

    اگه دولت ما یکم به فکر مردم باشه الآن مالک سانگ یانگ ماهیندرای هند که دولت ما می‌تونه با هند به صورت تهاتری با نفت این هلدینگ سانگ یانگ رو بخره و تکنولوژی خودروسازی ایران ۱۵ سال جلو بیوفته در غیر این صورت جیلی چین دست به نقد واستاده تا بعد مرسدس وقسمت مادرش دایملر و ولوو و غیره اینم بخره خودروهای ارتفاع یافته ای با با سابقه ی نزدیک به۶۵ سال تولید خودرو رو بخره قابل توجه دولت خدمتگزار سال ۱۳۸۰ ۱ میلیارد دلار دولت وقت خرج تولید خودروی ملی سمند کرد که گیربکس و موتورش از رده خارج و نوع خرابشو پژو به ما تحویل داد که تا ۱۰ سال آتیش می‌گرفت و تا الآن هم واشر میزنند گیربکسشم چی بگم پلت فرمشم ۴۰۵ بود این بود خودروی ملی همه چی بود جز ملی همان زمان دوو کره ی جنوبی با اون همه تکنولوژی اعلام ورشکستگی کرد و جنرال موتورز کل خط تولید و دستگاههای پیشرفته ی دوو اون زمان که تازه کیفیت خودروهای داخل ما هنوز به دوو اونوقت نرسیده و چند هکتار کارخانه ی دوو رو خرید ۹۹۰ میلیون دلار برین جستجو کنین وتو همون کارخانه ها با کارگر ارزان خودروهای شورولت کوروت کادیلاک که همه زیر مجموعه های لوکس جنرال موتورز هستند را تو کره میساختو به کل آسیا تا کشورهای عربی و مناطق آزاد ما می‌فروخت خدا تومن ما چیکار کردیم سمند فوق العاده ملی

  4. Sam ahmadi می گوید

    سلام متأسفانه عده ای بدون شناخت و تجربه و اطلاعات کافی روی خودروهای سانگ یانگ نظر میدن بنده ۱۰ سال انواع خودروهای سانگ یانگ داشتم واقعا خودروهای بی آزار و کم استهلاکین کاش به قول دوستمون حافظ ایران کارخونشو میخرید و تکنولوژی و محصولات این کارخونه مستقیم برای خودمون میشد

  5. حسینی می گوید

    شرکت رامک خودرو که نماینده رسمی این خودرو در ایران است اول به تعهدات قبلی خود عمل کند بعد اقدام به فروش سایر محصولات خودرویی نماید این شرکت سالهاست سر مشتریان قبلی خود کلاه گذاشته و نه خودروی آنها را تحویل میدهد و نه پولشان را

  6. ناشناس می گوید

    خوب بهتر نیست لندکروز بخریم با این قیمت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.