مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسیتماشاخانه

ویدئو نگاهی به تیگو 7 پرو، محصول جدید مدیران خودرو

سال‌ها پیش وقتی مدیران خودرو، تیگو 7 را وارد بازار کشور کرد؛ قیمتی داشت که شاید کمتر کسی برای خریدش ترغیب میشد! آن زمان پرداخت عددی نزدیک به 130 میلیون تومان برای خرید یک خودروی چینی عدد بالایی محسوب میشد. خصوصا وقتی که چینی‌های ایران خودرو و سایپا قیمت‌های نازلی در حدود 40 و 50 میلیون تومان داشتند.

اما تیگو 7 یک تفاوت عجیب با سایر چینی‌ها داشت و آنهم؛ شتاب عجیب و غریبش بود! مدیران خودرو همان موقع در مراسمی؛ همه کراس اوورهای بازار را به پیست آزادی خواند و با برگزاری یک مسابقه درگ، نشان داد که این ماشین حداقل در حوزه موتور و گیربکس فرق زیادی با سایرین دارد.

سال‌ها گذشت و قیمت این محصول تقریبا 10 برابر شد! حال تیگو 7 با قیمتی 1 میلیارد تومانی توسط مدیران خودرو به فروش میرسد.

تیگو 7 پرو 

طی چند ماه گذشته، چری و مدیران خودرو، با سرعتی عجیب در حال رونمایی از محصولات جدیدشان هستند. خودروهایی که اکثرا از واژه پرو بهره‌مند بوده و طراحی‌های جدیدی هم دارند.

یکی از این محصولات؛ نسل جدید تیگو 7، یعنی تیگو 7 پرو است. این کراس اوور در واقع چیزی بیشتر از یک فیس لیفت بوده و باید به آن نسل جدید تیگو 7 را نسبت داد. تغییر در ظاهر، تغییر در کابین، و البته تغییری عجیب در موتور و گیربکس!

البته شما می‌توانید بررسی این محصول را به طور کامل در لینک زیر مشاهده کنید

تیگو7 پرو، محصول جدید مدیران خودرو مورد تست و بررسی قرار گرفت! (اختصاصی)

اما در پیست آزادی، سعی کردیم تا ویدئو کوتاهی از این محصول جدید چری برای شما تهیه کنیم. خب باید بگوییم که دیگر از آن شتاب جذاب خبری نیست و شما با یک گیربکس کسل کننده CVT مواجه هستید.

این ویدئو را ببینید و نظر خود را برای ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما این خودرو با چه قیمتی می تواند در بازار موفق باشد؟ عرضه این کراس اوور زیبا، با قیمت بالای 1 میلیارد تومان منطقی است؟

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. دلمون رو به همین آشغال ها خوش کنبم. خلایق هر چه لایق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا