Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش FMC SX5 همراه با تخفیف توسط فردا موتورز اعلام شد؛ هم‌چنان کم‌ارزش!

به تازگی، شرکت فردا موتورز طرح‌های فروش نقدی و اقساطی جدید کراس اوور FMC SX5 را اعلام نمود. طرح‌های فروش شرکت مذکور چندیست که آغاز شده و در رابطه با زمان پایان آن هم، چیز خاصی نمی‌شود گفت؛ زیرا خودروسازی فردا، نه تیراژ تولید بالایی دارد و نه استقبال کننده فراوان!

شرایط فروش اقساطی

در شرایط فروش اقساطی، قیمت فردا اس ایکس 5 همچنان مانند قبل 749 میلیون تومان بوده و افرادی که قصد خرید این خودرو را دارند، میبایست در هنگام ثبت‌نام، مبلغ 299 میلیون و 600 هزار تومان را به حساب شرکت فردا موتورز واریز نمایند. باتوجه به اعلام شرکت فردا موتورز، مشتریان می‌توانند تا مابقی قیمت خودرو را بین 18 الی 24 قسط پرداخت کرده و در نهایت مالک قطعی SX5 شوند. لازم به ذکر است که موعد تحویل خودرو 120 روزه است.

فروش فردا SX5 در کارخانه، تنها با شرایط اعلام شده امکان پذیر است و مشتریان می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی فردا، اقدام به خرید خودرو کنند. مدل سال خودرو براساس سال 1400 بوده و طیف رنگی نیز سفید، مشکی و بژ است. لازم به ذکر است که کلیه هزینه‌های اعم از بیمه شخص ثالث و شماره گذاری نیز برعهده شرکت است.

شرایط فروش نقدی

اما دومین طرحی که فردا موتورز برای فروش بهتر FMC SX5 در نظر گرفته، فروش نقدی با تخفیف است! همانطور که در بند فوق گفته شد، قیمت خودرو مذکور 749 میلیون تومان بوده و در شرایط فروش نقدی، تخفیفی در حدود 47 میلیون تومان به افراد داده میشود. در این طرح هم، زمان تحویل 120 روزه بوده و تفاوتی با فروش اقساطی ندارد.

معرفی کوتاه فردا SX5

فردا SX5 دارای یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بوده که با اتصال به گیربکس 5 سرعته CVT، توانایی تولید 123 اسب بخار، قدرت و 151 نیوتن متر، گشتاور را دارد. لازم به ذکر بوده که پیشرانه ۱٫۶ لیتری این خودرو از نوع ۴A92 میتسوبیشی بوده و دارای فناوری MIVEC است.

از امکانات مهم فردا SX5 می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

• سانروف دو حالته بازشو
• سیستم فرمان کمکی برقی
• چراغ روشنایی روز (دی لایت)
• سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو
• مانیتور لمسی همراه با دوربین دید عقب
• تنظیم برقی زوایای آینه‌های بغل
• سامانه کنترل پایداری به همراه سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
• دو ایربگ ایمنی راننده و سرنشین
• سیستم نمایش دهنده فشار باد تایرها (TPMS)
• سیستم کروز کنترل

فردا SX5 با طول کلی ۴۵۱۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۱۲ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۲۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی‌ متری ساخته شده است. وزن خودرو نیز ۱۳۴۰ کیلوگرم اعلام گردیده است.

لازم به ذکر است که در جدیدترین سری تحویلی FMC SX5 این خودرو تغییراتی از جمله جایگزینی و نصب رینگ‌های هایما S7 توربو و هم‌چنین نصب سیستم استارت دکمه‌ای را داشته است.

2 دیدگاه
  1. محسنی می گوید

    یعنی عاشق اونایی هستم که میرن این ماشین رو میخرن

  2. ناشناس می گوید

    ۷۴۹ میلیون تومان انقدر هم بی ارزش نیست که این ماشین رو بخریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.