مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبر

جدیدترین رینگ نصب شده برروی کوییک R، برای سایپا اطلس است؟!

اواخر سال گذشته بود که پایگاه خبری چرخان، برای اولین بار تصاویری گرافیکی از نسخه ارتقاء یافته خودرو کوییک را منتشر نمود که بعدها مشخص شد تا خودرو مذکور، اطلس نام دارد. خودرویی که براساس برخی اخبار و شایعات، در چند تیپ عرضه خواهد شد که اتفاقا یک تیپ آن به سانروف هم مجهز است!

برای اطلاعات بیشتر، حتما برروی لینک زیر کلیک فرمائید:

خودرو اطلس با سانروف و برخی جزئیات دیگر در سایپا دیده شد

اطلس

این نصب شدن سانروف به محصول پلتفرم گروه X200، یعنی نشان‌دهنده تغییر استراکچر اتصالات قسمت سقف می‌باشد؛ زیرا در گذشته بدلیل پایین بودن ایمنی و همچنین مقاومت کم‌تر آلیاژهای استفاده شده در سقف خودرو، مانع این بود که سایپا بتواند سانروف را در کوئیک و یا دیگر محصولات خود نصب کند.

رینگ جدید و احتمالی اطلس

اما به تازگی، گروه خودروسازی سایپا و زیرمجموعه آن، یعنی پارس خودرو که مسئولیت تولید محصول کوییک R را برعهده دارد، اقدام به نصب رینگی با طراحی جدید نموده است؛ رینگی که 10 پره بوده و 14 اینچی‌است.

متاسفانه آن‌قدر روند نصب رینگ به محصولات سایپا شانسی بوده و حتی مشتریان منتظر خودروهای این برند، نذر و دعا برای نصب رینگ دل‌خواهشان در خط تولید می‌کنند، دیگر برای همه مشخص شده است که طراحی و مجهز کردن فلان رینگ به فلان خودرو برای سایپا مهم نیست!

خب؛ پس چه اتفاقی افتاده است که رینگی با طراحی جدید برروی کوییک R نصب شده است؟!

پیش بینی ما این است که به احتمال زیاد، رینگ مذکور جدید برای محصول جدید سایپا یعنی اطلس طراحی گردیده و پس از گذشت موعدی که مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تولید اطلس وعده داده بود، گذشته؛ و فعلا تصمیم گرفته شده تا این رینگ های در دست و در انبار مانده به خودرو کوییک R نصب شود!

اقدامی که سبب شده تا برخی افراد اهل دل و سودجو با همین بهانه، کوییک خود را با اختلاف سه تا 5 میلیون تومانی در بازار آزاد به فروش برسانند!

اما درنهایت، باید گفت که هم‌چنان خبری از تولید انبوه اطلس نیست. اطلس به کنار؛ از آریا که به عنوان هاچ‌بک کراس سایپا شناخته می‌شود و شاهین اتوماتیک فعلا خبری نیست. اینجاست که باید گفت، علاوه بر آموزش برخی دروس به خودروسازان، باید به مدیرعامل سایپا هم درسی داد که تا موضوعی قطعی نشده، آن را بروز ندهد. بدتر از این موضوع، انعکاس اخبار مذکور توسط روابط عمومی و واحد ارتباطات با رسانه شرکت سایپاست…!

امید است که همه مان رستگار شویم…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. واقعا باید به مدیران ایران خودرو و سایپا درس تاریخی داد که سرمایه ملی و مردم را به باد داده لند و میگویند تولید کننده برتر هستیم پس بنز و BMWچه بگویند ناگفته نماند تا مدیران بی عرضه هستند این دو شرکت همچنان کلاهبرداری هزاران میلیاردی میکنند چون زینفعند در سالیان گذشته از مصدق سوال کردند فرق مدیر فرنگی فاسد با مدیر ایرانی فاسد چیست به وضوح گفت که مانند توالت فرنگی و ایرانی هستند توالت فرنگی با تعویض چند پیچ عوض میشود ولی توالت ایرانی باید تمامی سنگ وکاشی اطراف آن تخریب شود تا عوض شود مدیریت ایرانی فاسد این است

  2. واقعا باید به مدیران ایران خودرو و سایپا درس تاریخی داد که سرمایه ملی و مردم را به باد داده لند و میگویند تولید کننده برتر هستیم پس بنز و BMWچه بگویند ناگفته نماند تا مدیران بی عرضه هستند این دو شرکت همچنان کلاهبرداری هزاران میلیاردی میکنند چون زینفعند در سالیان گذشته از مصدق سوال کردند فرق مدیر فرنگی فاسد با مدیر ایرانی فاسد چیست به وضوح گفت که مانند توالت فرنگی و ایرانی هستند توالت فرنگی با تعویض چند پیچ عوض میشود ولی توالت ایرانی باید تمامی سنگ وکاشی اطراف آن تخریب شود تا عوض شود مدیریت ایرانی فاسد این است

  3. متأسفام برای کشورم
    مردم مظلوم شدن
    فقط داره ظلم میشه
    سایپا ایران خودرو خدا بزنتون
    چنان بزنتتون که بلند نشین

  4. آنهاییکه در قرعه کشی دوازده آبان برنده شدن وتکمیل وجه کردیم ووعده سه ماهه بوده برای کوییک ار کی ماشین رو تحویل میدن

  5. با سلام دوستان رینگ ماشین منو رفته بودم شهرستان پنچر کرده بودم نامردا از صندوق دزدیدن دو ماه دنبال این رینگ میگردم پیدا نمیکنم چنتا نمایندگی ام رفتم نداشتن،اگه کسی داره و یا می‌دونه کجا پیدا میشه لطفاً با این شماره تماس بگیره ممنوندمیشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا