مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرشرایط فروش

شرایط فروش فوق‌العاده کراس اوورهای ایران خودرو اعلام شد؛ (جزئیات)

به تازگی، گروه صنعتی ایران خودرو جدیدترین شرایط فروش فوق العاده دو کراس اوور چینی خود را اعلام کرد. در این طرح، علاوه بر شرایط فروش خودرو هایما اس7 پلاس (توربوشارژ پلاس)، هایما اس5 پلاس هم مانند طرح فروش قبلی وجود دارد.

قیمت خودرو S7 پلاس هم‌چنان ثابت مانده و به صورت قطعی 675 میلیون تومان و قیمت خودرو S5 پلاس هم به 595 میلیون تومان رسیده است. زمان تحویل نیز سه ماهه ذکر گردیده و ایران خودرو هردو خودرو را با 5 رنگ خاکستری، مشکی، نقره‌ای، سفید و ذغالی عرضه می‌کند که تمامی این رنگ‌ها متالیک هستند.

این طرح از فروش خودروهای برند هایما، با قرعه‌کشی به افراد تعلق خواهد گرفت!

در این طرح، قیمت خودرو قطعی است؛ ولیکن در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت خواهد بود. هم‌چنین در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در خصوص تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه (3 درصد ماهیانه) خسارت تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و به مشتری پرداخت خواهد شد.

تصویر شرایط فروش

این طرح از فروش گروه صنعتی ایران خودرو از روز سه‌شنبه مورخ 1400/10/21 آغاز شده و تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ 1400/10/23 زمان خواهد داشت.  لازم به ذکر است که با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی https://esale.ikco.ir پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

اما در این شرایط فروش ایران خودرو، روند ثبت‌نام تغییر کرده و واگذاری خودرو فقط با قرعه کشی انجام خواهد گرفت. البته بهتر است بدانید که محدودیت دیگری به جز بند ذیل، در این طرح از فروش وجود ندارد. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، در صورت برنده شدن افراد در قرعه‌کشی نهایی، این امکان فراهم می‌شود تا وجه کامل خودرو را به حساب ایران‌خودرو واریز کنند. لازم به ذکر است که سندهای خودروها دیگر در رهن خودروسازان نبوده و آزاد می‌باشند.

ﺷﺮاﯾﻂ عمومی ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ:

1. ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﺪ ﻣﻠﯽ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ دﺳﺘﮕﺎه ﺧﻮدرو ﺗﻌﻠﻖ ﻣﯽ‌گیرد
2. ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﺑﺎﯾﺪ در ﻫﻨﮕﺎم ﺛﺒﺖ ﻧﺎم، ﺷﻤﺎره ﺣﺴﺎب (ﺷﻤﺎره شبا) ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺧﻮد را ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ و ﻻزم اﺳﺖ از ﮐﺎرت ﻫﺎی ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﻮد ﺑﺮای وارﯾﺰ وﺟﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪه ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﻮد ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﺑﺎﺷﺪ
3. ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺣﻘﻮﻗﯽ ﻣﯿﺴﺮ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺑﻮد
4. ﮔﺎراﻧﺘﯽ ﺧﻮدرو ﭘﺲ از 5 ﻣﺎه از زﻣﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﺑﺮای درﯾﺎﻓﺖ ﺳﺮوﯾﺲ اوﻟﯿﻪ ﺑﺎﻃﻞ ﻣﯽﮔﺮدد و در ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﮐﺎرﮐﺮد ﺣﺪاﻗﻞ 1,000 ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮی ﺧﻮدرو ﻧﯿﺰ اﻟﺰاﻣﯽ اﺳﺖ
5. در اﯾﻦ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ از زﻣﺎن وارﯾﺰ وﺟﻪ ﺗﺎ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺧﻮدرو ﺳﻮد ﻣﺸﺎرﮐﺖ و اﻧﺼﺮاف ﭘﺮداﺧﺖ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا