مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیزر نسل جدید تویوتا سکویا منتشر شد، برادر بزرگ‌تر لندکروزر

تویوتا تیزر مرموزی منتشر کرده که بخشی از یک شاسی‌بلند جدید را نشان می‌دهد. در توضیح این تیزر گفته شده «چیز بزرگی به خانواده شاسی‌بلندهای تویوتا اضافه می‌شود». این جمله ما را به نسل جدید سکویا می‌رساند که بر اساس نسل جدید پیکاپ فول سایز تاندرا ساخته می‌شود و حتی از لندکروزر هم بزرگ‌تر است. این تیزر تنها قسمتی از نمای جانبی و عقب سکویا را نشان می‌دهد که در آن می‌توان گلگیر عقب، خط پنجره کرومی، اسپویلر یکپارچه روی سقف و چراغ‌های عقب افقی که میتسوبیشی اوت‌لندر را به یاد می‌آورند دید. طراحی دهانه گلگیر عقب خیلی شبیه نسل جدید تاندرا به نظر می‌رسد که شهریور گذشته رونمایی شد اما با توجه به موقعیت درب عقب، فاصله محوری سکویا می‌تواند کوتاه‌تر از برادر پیکاپ خود باشد.

فعلاً از نمای جلوی نسل جدید این شاسی‌بلند جدید هیچ تصویری نداریم اما به‌احتمال‌زیاد، سکویا در این نما شباهت زیادی به تاندرا خواهد داشت زیرا در نسل‌های قبلی این‌طور بوده است. تویوتا که می‌دانسته بسیاری سعی می‌کنند این تصویر تیزری را روشن‌تر کنند، در گوشه پایین سمت چپ تصویر به شکلی نه‌چندان واضح و مشخص نوشته است: «رونمایی کاملاً جدید، جنگل و درختان تقریباً در چشم‌انداز». این اقدامی هوشمندانه است زیرا افراد مختلف همیشه سعی می‌کنند با فتوشاپ تصاویر تیزری سایه‌ای را روشن‌تر کنند. همچنین ازآنجایی‌که نام شاسی‌بلند بزرگ این شرکت از درخت سکویا گرفته شده است، این عبارت نشان می‌دهد تیزر مذکور متعلق به نسل جدید این خودرو است.

باور کنید یا نه، نسل کنونی سکویا در سال 2007 معرفی شد و با فیس‌لیفتی که در سال 2017 تجربه کرد همچنان در حال تولید است. نسل جدید این خودرو روی پلت‌فرم TNGA-F ساخته می‌شود که با تاندرا، لندکروزر و لکسس LX مشترک است؛ بنابراین، زیر کاپوت سکویا هم همان پیشرانه 3.5 لیتری V6 توئین توربوی جدید قرار می‌گیرد که احتمالاً در نسخه‌های معمولی و هیبریدی ارائه خواهد شد. به گفته تویوتا، به‌زودی تصاویر روشنی از این خودرو منتشر می‌شود که این یعنی احتمالاً در هفته‌های آینده شاهد معرفی نسل جدید سکویا مدل 2023 خواهیم بود.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. بعد از خوندن مطلبی راجع به پیوند قلب خوک به ادم اینو خوندم. حالا حس عجیبی دارم

  2. به نظر من تو یتا لند کروز بهترین شاسی که تاحالا دیدم
    ولی چرا باید کشورای عربی همه داشته باشد ما نه

  3. چون ما عنقلاب کردیم وهمچی رو زیرورو کردیم،یعنی ماشین مدل بالا سوار میشدیم الان باید گاری سوار شیم

  4. ولی هنوز نتونستن پراید با آپشن زه بغل و دنده هوایی تولید کنن…. بی دلیل نیست که ملت تو صف پژو و پراید چهل سال پیش میرن‍♂️‍♂️‍♂️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا