مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه جدیدی از میتسوبیشی پاجرو اسپرت معرفی شد

میتسوبیشی استرالیا یک نسخه پرچم‌دار بنام GSR را به خانواده پاجرو اسپرت اضافه کرده است. به سمت دیگر خانواده این خودرو نیز دو مدل جدید محرک عقب افزوده شده که GLS و GLX نام دارند. با اضافه شدن GLX 2WD به خانواده پاجرو اسپرت، حالا قیمت این شاسی‌بلند ژاپنی در استرالیا از 43940 دلار استرالیا معادل 31600 دلار آغاز می‌شود. قیمت تیپ پرچم‌دار جدید GSR هم از 60940 دلار استرالیا معادل 43782 دلار آمریکا آغاز می‌شود.

این تیپ بر اساس نسخه لوکس Exceed ساخته شده و چند ویژگی ظاهری به آن افزوده شده است. پاجرو اسپرت GSR که در دو رنگ مشکی میکا یا سفید الماسی با سقف مشکی‌رنگ ارائه می‌شود، از رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی مشکی و گارنیش مشکی سپرهای جلو و عقب بهره می‌برند. جلوپنجره و ریل‌های روی سقف هم مشکی‌رنگ شده‌اند. تغییرات داخلی GSR اما بسیار جزئی هستند و این نسخه با سه ردیف صندلی ارائه می‌شود که دو ردیف عقبی تا شده و در کف صندوق جمع می‌شوند.

تیپ GSR صرفاً به‌صورت دو دیفرانسیل و با همان پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل دیگر نسخه‌های پاجرو اسپرت و همین‌طور پیکاپ ترایتون عرضه می‌شود. این موتور 176 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است. ساختار شاسی نردبانی پاجرو اسپرت هم بدون شک همچنان برای کسانی که خواهان یک شاسی‌بلند توانمند هستند جذاب خواهد بود.

میتسوبیشی هم‌اکنون تنظیم برقی پشتی صندلی راننده را به‌صورت استاندارد در تمام تیپ‌های پاجرو اسپرت ارائه کرده که به دیگر تجهیزات این خودرو مثل کروز کنترل تطبیقی، اپل کارپلی و اندروید اتو و نمایشگر هشت اینچی لمسی اضافه می‌شود

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. به به، پاجرو ( یعنی یوزپلنگ )، یکی از بهترین suvهای دنیا.. پاترول، لندکروز، پاجرو، رنجروور، دیسکاوری، دیفندر، جی کلاس، جیپ کرندچروکی، رانگلر، هامر و بعضی دیگر شاسی بلندهای حرفه ای هستند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا