مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جدید از فضای داخلی ام‌جی ۵ اسکورپیو

اخیرا برخی از رسانه‌های چینی، تصاویری از فضای داخلی  MG5 Scorpio را افشا کرده‌اند. فضای داخلی در عین این‌که دارای جزئیات هیجان‌انگیزی است بسیار هم پیشرفته به‌نظر می‌رسد. انتظار می‌رود این خودروی جدید اواخر سال جاری،‌ وارد بازار شود. ام جی‌۵ اسکورپیو در واقع اسپورت شده نسخه ۵ از مجموعه سدان‌های ام‌جی است. ام‌جی هم خودش یک کمپانی معروف بریتانیایی است که تحت مالکیت شرکت سایک چین قرار دارد.

فضای داخلی:

جذاب‌ترین بخش داخلی، طراحی مربوط به صفحه نمایش با اندازه بزرگ است که ابزار‌آلات مختلف و نمایش کنترل مرکزی، در آن ادغام شده است و به‌همین دلیل، بسیاری از دکمه‌های فیزیکی حذف گردیده است. در کنار این طراحی مینیمالی، بسیاری از خطوط زاویه‌دار و عناصر کروم‌اندود، کل فضای داخلی را جذاب و ظریف کرده است.

نمای ظاهری:

در مقایسه با مدل قدیمی، ظاهر خودرو، از طراحی مدرن‌تری برخوردار است. چراغ‌های جلو باریک‌تر و تیز‌تر هستند. جلو‌پنجره هم بسیار بزرگ‌تر شده و کمی تهاجمی‌تر به‌نظر می‌رسد.

خطوط کناری، همچنان صاف هستند که با نمای کلی خودرو کاملا هماهنگ است و در کنار کالیپرهای قرمز، ظاهری اسپورت به آن می‌دهد.

در عقب، ساختار نوری چراغ‌ها تغییر یافته است که جلوه بصری خوبی را برای این بخش از خودرو، فراهم می‌کند. اگزوز هم با یک استایل چهار خروجی دو طرفه، حالت اسپورت اسکورپیو را کامل می‌کند.

از نظر ابعاد هم این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاع ۴۶۹۵/۱۸۴۲/۱۴۸۰ و فاصله محوری ۲۶۸۰ میلیمتر است.

مشخصات فنی:

در مورد قوای محرکه اسکورپیو، ام‌جی این خودرو را به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ با حداکثر قدرت ۱۸۱ اسب‌بخار مجهز کرده است که نسبت به نسخه فعلی، هشت اسب‌بخار قوی‌تر است.

نظر شما در خصوص محصولات جدید و برند MG چیست؟! آیا این برند قدیمی و باسابقه می‌تواند موفقیت سال‌های قبل خود را دوباره تکرار کند؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا