مکمل بنزین
خبر

تست QQ Ant Z برقی توسط چری

همین چند وقت پیش بود که چری، محصول QQ را با عنوان بستنی معرفی کرد، اکنون یک خودروی کوچک دیگر QQ هم در‌راه است. با توجه به تولیدات دیگر چری، طراحی QQ بستنی، کمی نا‌امید‌کننده بود. البته این قضیه شاید خیلی هم تعجب‌آور نباشد زیرا QQ شبیه‌سازی ماتیز بود و خریداران در سال ۲۰۲۲ انتظار طراحی بهتر و اصالت بیشتری دارند.

اکنون تصاویر جاسوسی از نمونه اولیه خودروی جدید QQ منتشر شده است. با توجه به طرح کلی جعبه‌ای و حروف بزرگ QQ به‌نظر می‌رسد که این خودرو مدل تولیدی کانسپت Ant Z باشد که اولین‌بار، چند ماه پیش در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۱ معرفی شد.

برخلاف خودروهای دیگر در این کلاس، که با فاکتورهای ظریف ارائه می‌شوند، خودروی جدید، دارای خطوط و آیتم‌های خشن و قوی می‌باشد و متاسفانه، در مقایسه با طرح مفهومی Ant Z، بسیار غیر‌جذاب است.

در نمای جانبی، این خودرو به‌شکل یک اس‌یو‌وی کوچک دیده می‌شود که چری سعی کرده است با یک ستون C عجیب و غریب، کمی ظاهرش را جذاب‌تر کند.

سر‌انجام، در عقب خودرو هم، با این‌که سعی شده است از چراغ‌های عقب کانسپت Ant Z الگو بگیرد، اما خاصیت و هماهنگیش را از دست داده است.

 

در نمایشگاه خودرو، چری اعلام کرده بود که Ant Z دارای قابلیت طی مسافت ۴۰۰ کیلومتر را دارد که اگر صحت داشته باشد و در خودروی جدید هم این قابلیت، حفظ شود، برای وسیله‌ای با این ابعاد، کاملا مناسب است.

در کابین خودرو هم قرار است به‌صورت ۲، ۳ و ۴ صندلی به بازار عرضه گردد. البته هنوز معلوم نیست که در مدل ۳ صندلی، پیکر‌بندی به چه شکل خواهد بود.

 

عکس‌های منتشر‌شده از خودروی جدید، از این نظر که تمام زیبایی‌های کانسپت Ant Z را حذف کرده است باعث نا‌امیدی است، البته هنوز این امید وجود دارد که تصاویر منتشر شده، صرفا یک رد گم کردن توسط چری باشد.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا