مکمل بنزین
رپورتاژ

گردهمایی تیگو 7 سواران در پیست اسکی به دعوت باشگاه مشتریان مدیران خودرو

باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو در راستای حمایت از اعضا و در ادامه برگزاری برنامه های تفریحی، این بار یک برنامه متفاوت و جذاب را برای مالکان خودرو تیگو 7 ترتیب داد. تیگو 7 به عنوان یکی از پر فروش ترین کراس اوورهای کامپکت موجود در بازار ایران، طرفداران پر و پا قرصی دارد. باشگاه مشتریان مدیران خودرو هم به منظور جلب رضایت خریداران این محصول، در جدیدترین برنامه خود، اقدام به برگزاری فن کلاب اسکی کرده است.

 

برنامه فن کلاب اسکی برای مالکان تیگو 7 در تاریخ هشتم بهمن ماه 1400 و راس ساعت 7:30 صبح استارت خورد. برج میلاد تهران به عنوان نمادی از معماری مدرن ایرانی، محل گردهمایی مشتریان انتخاب شد. صاحبان تیگو 7 پس از صرف صبحانه در رستوران گردان برج میلاد، با راهنمایی پرسنل شرکت مدیران خودرو به صف شدند و سفر کوتاه خود را آغاز کردند. مقصد، پیست اسکی دربندسر در دامنه جنوبی رشته کوه البرز بود و کاروان تیگو 7 ها به همراهی دو دستگاه تیگو 8 به عنوان خودرو مارشال و یک دستگاه خودرو امداد، رهسپار شد. با توجه به شرایط فصلی جاده و آب و هوا، قبل از آغاز حرکت، به هر یک از خودروهای شرکت کننده یک زنجیر چرخ اهدا گردید.

کاروان تیگو 7 های باشگاه مشتریان مدیران خودرو با گذر از اتوبان های پایتخت و جاده لشگرک، وارد جاده پر پیچ و خم و زیبای فشم شد و به حرکت خود ادامه داد. سرانجام در حوالی ظهر، تیگو 7 ها به پیست بین المللی دربندسر رسیدند و پس از پارک خودروها، مشتریان با دریافت لباس و تجهیزات اسکی، آماده انجام این ورزش جذاب شدند. در این برنامه فن کلاب، امکان یادگیری ورزش اسکی برای مالکان تیگو 7 و خانواده های آنان هم فراهم شده بود. مربیان مجرب پیست اسکی به صورت تمام وقت در کنار اعضای باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو حضور داشتند و نکات لازم را به آنها آموزش می دادند.

 

همزمان با آموزش اسکی به مشتریان، گروهی از کودکان عضو باشگاه هم در رقابت ساخت آدم برفی شرکت کردند. اجرای موسیقی زنده و سرو نوشیدنی گرم، از دیگر ویژگی های فن کلاب اسکی برای شرکت کنندگان بود. در همین حین، گروهی از شرکت کنندگان با قرار گرفتن مقابل دوربین باشگاه مشتریان، از تجربه خود درباره حضور در فن کلاب اسکی سخن گفتند. در انتهای برنامه و پس از صرف ناهار در رستوران اختصاصی پیست اسکی، از مشتریان فعال مدیران خودرو تقدیر به عمل آمد و به قید قرعه، جوایز نفیسی به آنان اهدا شد. سرانجام از ساعت 4 بعد از ظهر به بعد، تیگو 7 سواران کم کم خود را آماده بازگشت به خانه کردند و یکی پس از دیگری، پیست اسکی دربندسر را به سمت تهران ترک گفتند.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا