Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فروش یک فورد برانکو در مزایده به قیمت ۵۰۰ هزار دلار!

این هفته، هفته بزرگی برای فورد برانکو بود. از برانکو هاردکور Raptor برای اولین بار و به صورت آنلاین رونمایی شد. نمونه‌ی رونمایی شده که بسیار خاص است و طراحی منحصر به فردی دارد، اولین نسخهِ Branco Pope Francis Center نامگذاری شده است و نتیجه همکاری فورد و دیوید فیشر جونیور، رئیس و مدیرعامل شرکت The Suburban Collection Holdings است‌. این طرح از ابتدا بسیار ساده بود: خودرو را در رویداد سالانه بارت-جکسون در اسکاتسدیلِ آریزونا به حراج بگذارید و تمام مبلغ به دست آمده را به خیریه، به ویژه مرکز پاپ فرانسیس در دیترویت، میشیگان اهدا کنید. شایان ذکر است که مدیر عامل فورد، جیم فارلی، هم به این خیریه کمک می‌کند.

در حال حاضر این حراج به پایان رسیده و خودروی ذکر شده به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ دلار فروخته شده است. نیازی به گفتن نیست که چندین نفر از این رویداد بهت زده هستند. کشیش تیم مک کیب، تنها چند دقیقه پس از پایان حراج به دیترویت فری پرس گفت: ”من واقعا شوکه شده‌ام. هنوز در بهت هستم.”

مک کیب، که مدیر اجرایی خانه پاپ فرانسیس است، در طول مزایده پنج دقیقه‌ای کنار هنری فورد سوم ایستاده بود. برنده این مزایده، تونی تاونلی، یکی از شهروندان جورجیا بود؛ او به مک کیب گفت که معتقد است او و تیمش کار فوق‌ العاده‌ای انجام داده‌اند و ماشین زییا همه چیز است. ”پدر من ۳۰ سال در آتلانتا برای فورد کار کرده و همانجا بازنشسته شد. اینجا بودن و کمک به خیریه برای من معنای زیادی دارد.”

همانطور که گفته شد تمام ۵۰۰ هزار دلار به خیریه اهدا خواهد شد. قرار شده که این مبلغ صرف ساخت یک مجموعه مسکونی جدید برای بی‌خانمان‌ها شود. ساخت این مجموعه تا ۲۰۲۳ به پایان خواهد رسید و شامل ۴۰ استودیو آپارتمان، یک کافه تریا، کتابخانه، سالن بدنسازی، کلاس‌های درس و حتی یک کلینیک خواهد بود. البته این سازمان غیرانتفاعی تنها همین ۵۰۰ هزار دلار را دریافت نمی‌کند. به لطف یک خیر دیگر که وعده داده خودرو به هر قیمتی که فروخته شود، او نیز به همان اندازه به خیریه کمک خواهد کرد؛ این موسسه یک میلیون دلار دریافت می‌کند‌.

و اما بد نیست کمی هم از خصوصیات این خودرو بدانیم، رنگ سفید این خودرو از نسخه اصلی برانکو در سال ۱۹۶۶ منشا گرفته است. چندین ویژگی منحصر به فرد مانند رینگ‌های سفارشی ساخته شده که به صورت محلی در دیترویت ساخته شده‌اند، نوارهای بدنه Rapid Red، سپر فلزی فورد پرفورمنس، در این خودرو توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. این فورد برانکو از لوازم جانبی دیگری مانند یک چراغ نواری در قسمت بالایی، یک گاو صندوق داخلی، تضاد زیبای خطوط وینیل سفید در کنار صندلی‌های مشکی و… بهره می‌برد.

مک کیب به حاضران در این حراجی گفت که این فروش ”به معنای واقعی کلمه به نجات جان افراد کمک خواهد کرد.” طبق برآوردهای رسمی شهر، حدود ۲۰۰۰ نفر جای گرمی برای خواب در اختیار ندارند. این فروش و تسهیلات، آینده آن‌ها را دگرگون خواهد کرد‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.