Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هیوندای از توسان Beast در یک فیلم سینمایی رونمایی می‌کند

هیوندای‌موتورز، برنامه دارد تا خودوری توسان 2022 خود را به‌همراه قابلیت‌ها و امکاناتش، در فیلم سونی‌پیکچرز، با نام Uncharted رونمایی کند. خودروی جدید هیوندای، بر‌مبنای پلت‌فرم Beast این شرکت خواهد بود. علاوه‌بر هیوندای Beast مدل‌های محبوب این شرکت مانند جنسیس G90، جنسیس G80 و جنسیس GV80 نیز در این فیلم ظاهر خواهند شد که قرار است در 11 فوریه در بریتانیا و در 18 فوریه در آمریکا و سایر بازارهای جهانی، اکران شود. توسان جدید یک اس‌یو‌وی بسیار توانمند است که هیوندای قصد دارد این تواناییها را در این فیلم با چاشنی هیجان، به نمایش بگذارد و به رخ رقیبان بکشد.

قبلا هم هیوندای از همین شیوه در معرفی خودروهای IONIQ 5 و توسان در فیلم اسپایدر‌من No Way Home استفاده کرده بود که ظاهرا نتیجه مورد‌نظر هیوندای را به‌دست آورد و به‌همین‌دلیل، مجددا به سمت این شیوه حرکت کرده است. فیلم اکشن و ماجراجویی Uncharted بر‌اساس بازی ویدیویی محبوب پلی‌استیشن و با همین نام، ساخته شده است که از این‌نظر هم انتخاب این فیلم از طرف هیوندای برای تبلیغ محصولات خود بسیار هوشمندانه به‌نظر می‌رسد. در طراحی کانسپت توسان Beast  مرکز طراحی هیوندای در ایروین کایفرنیا و سونی‌پیکچرز با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا به گفته خودشان بتوانند یک ژانر اکشن و ماجراجویانه را در این فیلم به تصویر بکشند. مطلبی که اگر به موفقیت برسد روش بسیار مناسبی در معرفی محصول جدید هیوندای است تا جای پای این کمپانی معروف کره‌ای  هر‌چه بیشتر، در بازارهای خودروی جهانی محکم‌تر شود.

هیوندای موتورز، به‌عنوان بخشی از فعالیت‌های بازار‌یابی خود، تبلیغات تلویزیونی هم راه انداخته است که این آگهی 60 ثانیه‌ای، شخصی را نشان می‌دهد که با توسان خود به یک کارواش می‌رود تا خودروی خود را برای ماجرا‌جویی بعدی آماده کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.