مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس‌لیفت شورلت بلیزر معرفی شد

هرچند جنرال موتورز بشدت روی خودروهای الکتریکی تمرکز کرده و قصد دارد به‌زودی کراس‌اوورهای الکتریکی شورلت اکوئناکس و بلیزر را تولید کند اما این غول آمریکایی هنوز مدل‌های بنزینی خود را فراموش نکرده و حالا فیس‌لیفت شاسی‌بلند بلیزر را برای مدل 2023 معرفی کرده است. در بیرون تغییرات جزئی هستند و طراحی کلی خودرو دست‌نخورده باقی‌مانده است ولی بااین‌حال، تغییراتی در برخی جزئیات، بلیزر جدید را از نسخه قبلی کمی متمایز کرده‌اند.

در جلوی خودرو چراغ‌ها هنوز هم مثل قبل دوقسمتی هستند اما حالا تغییراتی در طراحی آن‌ها صورت گرفته که نمای جذاب‌تری را ایجاد کرده است. در عقب اما حجم تغییرات از این هم کمتر بوده و طراحان شورلت فقط گرافیک چراغ‌ها را بروز و آن عناصر Y شکل قبلی را حذف کرده‌اند. در کنار این تغییرات، شورلت همچنین رینگ‌های جدیدی با اندازه‌های از 18 تا 21 اینچی و همین‌طور رنگ‌های بیرونی جدیدی را هم برای بلیزر ارائه کرده است.

در داخل بلیزر به غیر از یک به‌روزرسانی مهم تقریباً همه‌چیز نسبت به قبل از فیس‌لیفت دست‌نخورده باقی‌مانده است. این به‌روزرسانی جایگزینی نمایشگر لمسی اطلاعاتی-سرگرمی 8 اینچی با یک نمونه بزرگ‌تر 10 اینچی است. این نمایشگر حالا در بالای داشبورد قرار گرفته اما همه کنترل‌ها و دکمه‌ها هنوز در جای قبلی خود هستند. علاوه بر این، حالا شارژر بی‌سیم هم برای همه تیپ‌های بلیزر ارائه می‌شود.

شورلت همچنین سیستم‌های کمک‌راننده بلیزر را نیز در تیپ‌های پایین‌تر بیشتر کرده است. به‌عنوان‌مثال، حالا کروز کنترل تطبیقی برای تیپ‌های پایین 2LT و 3LT هم ارائه می‌شود. پکیج Safety Assist شورلت هم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود که ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد جلو، ترمز عابر پیاده، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، هشدار خروج از خط و نوربالای خودکار را به همراه دارد.

زیر کاپوت بلیزر اما هیچ تغییری صورت نگرفته و پیشرانه پایه همچنان همان 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 228 اسب بخار قدرت است. در تیپ‌های بالاتر نیز مثل گذشته موتور 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی با 308 اسب بخار قدرت ارائه می‌شود. نیروی هردو موتور از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و برای همه تیپ‌ها سامانه چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. فروش شورلت بلیزر فیس‌لیفت مدل 2023 از تابستان آغاز می‌شود و قیمت آن‌هم در زمانی نزدیک به عرضه اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا