مکمل بنزین
گوناگونخبر

GMC سیرا دنالی Ultimate، یک پیکاپ مجلل واقعی!

نسخه فیس‌لیفت جی‌ام‌سی سیرا 1500 در پاییز گذشته رونمایی شد تا بتواند بخش بیشتری از بازار فورد F150 را از آن خود کند. هم‌زمان با معرفی این نسخه فیس‌لیفت، جی‌ام‌سی یک تیپ جدید بنام دنالی اولتیمیت را هم به خانواده سیرا اضافه کرده و آن را پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین پیکاپ در این کلاس توصیف کرده است. با توجه به حضور رقبای زیادی در این بخش از بازار، این ادعای جسورانه‌ای است. به‌عنوان‌مثال، تویوتا به‌تازگی نسخه لوکسی از نسل جدید تاندرا را با نام کپستون معرفی کرده است.

درهرحال، در نمایشگاه خودروی شیکاگو توانستیم جی‌ام‌سی سیرا دنالی اولتیمیت را از نزدیک ببینیم و کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتیم. این پیکاپ مجلل از جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر از قبل بهره می‌برد که کروم تیره نمای جذابی به آن بخشیده است. همین کروم تیره روی رینگ‌های عظیم 22 اینچی هم کار شده و لوگوی GMC هم بجای قرمز معمولی که در دیگر محصولات این شرکت به کار می‌رود در اینجا به رنگ مشکی درآمده است. در عقب سیرا هم درب پشتی مالتی‌پرو دیده می‌شود که یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این پیکاپ است.

سیرا دنالی اولتیمیت به همان اندازه‌ای که در ظاهر جذاب و باابهت به نظر می‌رسد، در داخل هم کاملاً مجلل است. این پیکاپ در اینجا در مقایسه با نسخه پیش از فیس‌لیفت یک گام بزرگ در طراحی و کیفیت به سمت جلو برداشته است. ازآنجایی‌که دنالی اولتیمیت بالاترین نسخه در خانواده سیرا محسوب می‌شود، از تجهیزات کاملی شامل نمایشگر سربالای 15 اینچی چندرنگی، آینه عقب دوربینی، تودوزی چرمی، ماساژور صندلی‌های جلو، تریم چوبی و آستر سقف جیر بهره می‌برد.

چرم و دوخت تودوزی دنالی اولتیمیت از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و در حد چیزی است که در سدان‌های لوکس می‌بینیم. البته در قسمت پایینی رو دری‌ها از پلاستیک خشکی استفاده شده اما این قسمت‌ها معمولاً توسط سرنشینان لمس نمی‌شوند و هرجایی که در معرض لمس قرار دارد عالی و درجه‌یک است. رابط کاربری نمایشگر لمسی 13.4 اینچی خودرو عالی است و با وجود این نمایشگر بزرگ، هنوز هم برای سیستم تهویه دکمه‌های فیزیکی تعبیه شده که استفاده از آن‌ها آسان است. بالای غربیلک فرمان دنالی اولتیمیت هم یک نوار LED کار شده که نشانگر وجود سیستم نیمه خودران سوپر کروز است.

ورود به صندلی‌های عقب این پیکاپ لوکس به لطف پله رکاب‌های برقی باز شونده به‌راحتی صورت می‌گیرد و کف مسطح این قسمت نیز فضای زیادی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. حتی صندلی‌های عقب به گرم‌کن هم مجهز هستند و از همان تودوزی چرمی باکیفیت بهره می‌برند. پس از اولین ملاقات نزدیک با لوکس‌ترین پیکاپ جی‌ام‌سی باید گفت این شرکت در برطرف کردن انتقاداتی که قبلاً از دنالی داشتیم درخشان عمل کرده است. البته با وجود قیمتی بیش از 80 هزار دلار انتظار چیزی کمتر از این را هم نداریم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا