مکمل بنزین
گوناگونخبر

آغاز پخش فصل جدید تخت گاز در خرداد ماه

بسیاری از علاقه‌مندان منتظر پخش فصل جدید برنامه تخت گاز هستند و حالا شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی اعلام کرده است که اولین قسمت از فصل جدید این برنامه در تاریخ 29 می (9 خرداد ماه) پخش خواهدشد.

در فصل جدید تخت گاز شاهد حضور جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هاموند نخواهیم بود و با تغییرات به وجود آمده باید منتظر یک نگاه و احساس جدید باشیم!

top-gear-tv-promo

میزبانان جدید برنامه تخت گاز؛ کریس ایوانز، کریس هریس، مت له بلانک، ادی اردن، سابین اشمیت و روری رید هستند. بی‌بی‌سی جزئیات زیادی درباره فصل جدید تخت گاز منتشر نساخته، ولی می‌گوید که برای تهیه آن بیش از هشت ماه زمان صرف شده و تیم تخت گاز به 9 کشور مختلف سفر کرده است.

در فصل جدید تخت گاز شاهد ماجراجویی در بیابان‌های مراکش، مسابقه دوج  وایپر در ایالات‌متحده و رانندگی با استون مارتین ولکان در ابوظبی هستیم.

علاوه بر اتومبیل‌های فوق، خودروهایی مانند؛ Ferrari 250GT، Corvette Z06، Ford Mustang و … نیز در فصل جدید تخت گاز حضور دارند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا