مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرشرایط فروش

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور همراه با افزایش قیمت و محدودیت‌های ثبت‌نام اعلام شد!

مدتی پیش بود که سرانجام، اولین سری از پیکاپ‌های کلوت شرکت مکث موتور تحویل مشتریان شد. پیکاپی که از قوای محرکه قابل قبولی بهره‌مند بوده و در این زمینه، از بسیاری از رقبای خود پیشتاز است. اما با آغاز تحویل کلوت دنده‌ای، برخی حواشی در رابطه با نسخه های تحویلی آن در فضای مجازی منتشر گردیده که همچنان شرکت مکث موتور جوابیه ای نسبت به آن منتشر ننموده است.

اما ساعاتی پیش بود که شرکت مکث موتور، برای دومین بار شرایط فروش مکث کلوت 6MT را اعلام کرد. باتوجه به اعلام شرکت مذکور، قیمت کلوت در این سری از شرایط فروش که به صورت نقدی خواهد بود، به صورت قطعی 839 میلیون تومان است. این درصورتیست که شاهد افزایش قیمتی در حدود 40 میلیون تومان نسبت به قبل هستیم!

آن‌طور که اعلام شده است، مدل خودرو براساس سال 1400 خواهد بود و مکث موتور، این پیکاپ را تنها با دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد کرد. موعد تحویل هم 30 روز پس از زمان عقد قرارداد مابین مشتری و شرکت خواهد بود.

آن دسته از افرادی که قصد خرید پیکاپ مکث کلوت دنده ای را دارند، بایستی در ابتدا درخواست خرید خود را در وب‌سایت رسمی این شرکت ثبت نمایند. سیستم درخواست خرید، از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1400/12/03 شروع به کار کرده و تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت.

ثبت اطلاعات درخواست خودرو تنها از طریق وب‌سایت مکث موتور صورت میگیرد و براساس اولویت ثبت‌نام، درخواست های تایید شده به اطلاع متقاضیان رسانده می‌شود. پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، به منظور واریز وجه، به مشتریان از طریق پیامک با سرشماره 1660 اطلاع رسانی خواهد شد. هم‌چنین درصورتی‌که پس از دریافت پیامک تایید درخواست از سوی شرکت مکث موتور، واریز وجه ظرف مدت 48 ساعت صورت نگیرد، درخواست کان لم یکن تلقی می‌شود.

لازم به ذکر بوده، افرادی که در طرح فروش قبلی موفق به ثبت‌نام و واریز وجه شده اند، در طرح فروش جدید امکان ثبت‌نام نخواهند داشت.

امکان انتخاب نمایندگی جهت تکمیل مدارک و تحویل خودرو در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز میسر است!

مشخصات مکث کلوت 6MT

مکث کلوت، دارای یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ است که در این نسخه، با اتصال به گیربکس 6 سرعته دستی توانایی تولید 215 اسب بخار، قدرت و 320 نیوتن متر، گشتاور را دارد. این پیکاپ دودیفرانسیل بوده و سه حالت برای انتقال نیرو به سمت چرخ‌ها در نظر گرفته‌شده که شامل وضعیت 2H (دیفرانسیل عقب سبک)، 4H (دو دیفرانسیل سبک) و 4L (دو دیفرانسیل سنگین) می‌شود.

از آپشن های نسخه دنده‌ای این پیکاپ می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • رینگ آلومینیومی تراش خورده و دو-رنگ
  • قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب
  • مانیتور لمسی همراه با TPMS
  • سیستم کروزکنترل
  • سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای
  • سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش
  • تنظیم الکترونیکی تهویه مطبوع
  • تریم چرمی صندلی ها و فرمان
  • حالت های دیفرانسیل 4L، 4H و 2H
  • سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو
  • مجهز به تایرهای AT
  • تنظیم برقی صندلی راننده
  • و…

کلوت دارای گارانتی 36 ماهه (3 ساله) یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است.

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. این همون دایون v5 عه.واقعا چه عقل سلیمی تصمیم گرفته پیکاپش رو ماموت وارد کنه و ۷ نفرش رو ایلیا موتور اونهم با دوتا اسم و لوگوی متفاوت؟؟!!

  2. به کجا رسیدیم که برای فروش و تحویل یک خودروی درجه سه از نوع چینی اش، باید چه خوار و خفتی را به مصرف کننده تحمیل کنیم. ما دنیا و آخرت شما را آباد می کنیم. خدایی چه آبادی شد. دست مسئولین محترم واقعا درد نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا