مکمل بنزین
رپورتاژ

نگاهی به تورهای مسافرتی که بیشترین استقبال از آنها می‌شود!

نگاهی به تورهای مسافرتی که بیشترین استقبال از آنها می شود

امروزه سفر با تورهای مسافرتی اهمیت بسیار زیادی در صنعت گردشگری دارند. رزرو تور در واقع به معنای سفری از پیش تعیین شده است که آژانس های مسافرتی مختلف با ارائه و برگزاری انواع متنوعی از تور گردشگری از جمله تور داخلی و تور خارجی امکان سفرهایی با امکانات منحصر به فرد و هیجان انگیزی را برای مسافران فراهم می کنند تا بتوانند با خیال راحت به برنامه ریزی سفرشان بپردازند. علاوه بر اینها برگزار کنندگان تورهای خارجی با توجه به دانش و تجربه ای که در توریسم دارند بهترین و مناسب ترین حالت ممکن سفر را برای شما گردشگران فراهم می کنند.

توجه داشتهب اشید که در پکیج های مسافرتی به مقاصد مختلفی که در ادامه به شما معرفی می کنیم؛ برنامه رزرو هتل و پرواز با بهترین کیفیت و امکانات برای شما فراهم خواهد شد تا سفرتان به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل شود؛ در ادامه 3 مقصد پرطرفدار که بیشترین استقبال در سالهای اخیر از آنها شده است را معرفی می کنیم تا با دیدی باز بتوانید تصمیم گیری کنید.

تور دبی، سفر به مدرن ترین شهر جهان

شاید از خود بپرسید که چرا تور دبی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم! خوب به دو دلیل و برای دو گروه ، یکی افرادی که علاقه زیادی به خرید کردن دارند و به هر کجا که سفر می کنند به دنبال مراکز خرید و بازارهای سنتی با فرهنگ آن جامعه می گردند و دیگری برای افرادی که بودجه خیلی زیادی ندارند ندارند و دوست دارند از مدرن ترین شهر دنیا دیدن کنند، همچنین تور دبی در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد نرخ این تور به پایین ترین حالت خود می رسد و اینکه اگر آخر شهریور ماه را برای سفر انتخاب کردید، می توانید از تفریحات هیجانی مثل صحرا گردی و یا شنا کردن و آفتاب گرفتن در سواحل زیبای دبی نهایت لذت را ببرید.  موضوع بعدی که لازم دونستیم در خصوص مدیریت هزینه سفر به دبی به شما بگوییم این است که باید در نظر داشته باشید که انتخاب هتل موضوع بسیار اساسی است. موقعیت مکانی هتل محل اقامت در دبی موضوعی حائز اهمیت است؛ چرا که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و اگر هتل شما در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌ پردازید و البته در این صورت باید هزینه بالای حمل و نقل درون شهری دبی را نیز در نظر بگیرید.

سوالی که ذهن بیشتر شما را درگیر کرده است اینه که بهترین زمان خرید ارزان در دبی چه موقعی است؟ باید بگوییم که در ایام خاصی از سال، خرید از مراکز خرید دبی، شامل تخفیفات بسیار وسوسه برانگیزی می‌ شود. این تخفیفات بیشتر در مرداد ماه است و حتی تور ارزان دبی نیز برای خرید از بازارهای ارزان دبی، در این بازه زمانی برگزار می ‌شود. به همین علت، علیرغم گرمای آزار دهنده تابستان ‌های دبی، تور تابستانی دبی همچنان محبوبیت ویژه ای در بین مسافران دارد. همچنین در ماه‌های دی تا اواخر بهمن ماه نیز، زمان خوبی برای خرید تور دبی می باشد؛ چون در فصل زمستان، آب و هوای دبی بسیار مطبوع و تخفیف ‌هایی هیجان انگیزی را شاهد هستید.

 

تور استانبول نوروز 1401، گزینه ای جذاب در سفر به ترکیه

استانبول هر ساله میزبان هزاران مسافر ایرانی در بازه زمانی تعطیلات نوروز و تابستان است بنابراین مطمئن باشید که با خرید تور استانبول کلی تجربیات جذاب در انتظار شماست. در ادامه بیشتر در رابطه با شهر استانبول برایتان خواهیم گفت تا بتوانید بهتر در رابطه با خرید تور استانبول تصمیم گیری کنید. در ابتدا مهم است بدانید که امکان پیش فروش تورهای نوروزی این روزها برای شما مسافران امکان پذیر شده است و برخی از آژانس های مسافرتی از جمله آژانس نامی گشت که مجری مستقیم تور ترکیه هستند، پکیج های مسافرتی متنوعی به این مقصد را از همین الان پیش فروش کرده اند. اگر این موضوع ذهن شما را درگیر کرده است که هزینه های سفر به استانبول با این نوسانات ارزی گران تمام می شود و بخصوص ایام تعطیلات هم باعث افزایش این قیمت ها میشود. بنابراین برای کاهش هزینه هایتان می توانید تور زمینی استانبول را انتخاب کنید که با اتوبوس های وی آی پی هستند و قیمت کمتری به نسبت تورهای هوایی استانبول برای شما دربرخواهد داشت و در حقیقت جزو تورهای ارزان استانبول به شمار می آیند.

خوب موضوع مهم بعدی این است که به‌ صرفه ‌ترین مدت زمان اقامت در تور مسافرتی استانبول، 3 شب و 4 روز است؛ چون با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت بیشتر از 3 شب برای شما به‌ صرفه نخواهد بود و این اختلاف قیمت بسیار بالا می باشد. همچنین با توجه به افزایش قیمت پرواز رفت و برگشت و هزینه اقامت در هتل‌ های شهر استانبول، اختلاف قیمت تورهای نوروز و تابستانه استانبول با تور استانبول در دیگر فصول سال، در مواردی به دو برابر هم خواهد رسید! البته این نکته را در نظر داشته باشید که این افزایش قیمت فقط مختص تورهای استانبول نیست بلکه بیشتر تورهای داخلی و خارجی این موضوع را تجربه می کنند.

پیشنهاد ما این است که چند ماه زودتر جهت رزرو و یا خرید تور استانبول در این بازه زمانی پرگردشگر اقدام کنید تا این تورها را ارزانتر و با قیمت مناسب تری خریداری کنید. ضمنا قبل از انتخاب هتل محل اقامت این نکته را باید در نظر داشته باشید که هرچه هتل  شما به مرکز شهر نزدیک باشد، هزینه اقامت شما بالاتر می رود و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه پایین تری برای اقامت تان می پردازید. البته نباید از این موضوع غافل شوید که امکان دارد هزینه رفت و آمد و جابجایی شما از هتل ‌های حومه شهر با هزینه اقامت در یک هتل مرکز شهر یکسان تمام شود!

 

اقامتی رویایی در سفر تور آنتالیا

خوشبختانه این روزها این امکان را دارید که اقامتی رویایی را با تور آنتالیا تجربه کنید! از آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه بشمار می رود و این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه زبانزد توریست و گردشگر از سراسر جهان شده است، شما در سفر به این شهر ساحلی طیف وسیعی از جاذبه‌ های متنوع و منحصر به فرد با آب و هوایی مدیترانه ای و دلپذیری را شاهد هستید.

آنتالیا امروزه یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری ترکیه است که اولا بزرگترین شهر در سواحل مدیترانه ‌ای غرب ترکیه بوده و دوم این شهر ترکیبی از سنت و مدرنیته در کنا هم میباشد و سوم کلی جاذبه ‌های تاریخی در کنار امکانات و تفریحات مدرن در آنتالیا باعث شده که یک مقصد گردشگری کامل از آن ساخته شود که در نتیجه باعث شده این روزها تور آنتالیا جزو پرفروش ترین تورهای گردشگری ترکیه در صدر جدول باشد، ضمنا شما علاقه مندان در بخش تاریخی این شهر می ‌توانید در اقامتگاه‌ های سنتی، خانه‌ های تاریخی و بامزه به سبک عثمانی نیز اقامت داشته باشید و به جرات می توان گفت که گشت و گذار در شهرهای باستانی اطراف آنتالیا، فرصتی بی ‌نظیر و خاطره انگیز برای سفری به شهر می باشد. در ادامه شما می توانید اقامتی رویایی را با تور آنتالیا تجربه کنید ! ولی لازمه آن خرید تور مسافرتی مناسب است.

 

شما علاقه مندان می بایستی تور خود را از بهترین آژانس هواپیمایی بخرید که هم مجموعه ای مطمئن و شناخته ای باشد و هم در نهایت شما از خرید تور خود رضایتمند برگردید! چرا که هزاران آژانس هواپیمایی روزانه تورهای متنوعی از آنتالیا را از طریق پیامک و تبلیغات به شما معرفی می کنند؛ اما آیا می توان به همه آنها اعتماد کرد؟ نکته اساسی و مهم ماجرا اینجاست که مهمترین نکته سفر با تور آنتالیا انتخاب آژانس مسافرتی قابل اعتماد و با تجربه است که بتواند به تمامی تعهدات خود تا پایان سفر شما پایبند باشد و توجه داشته باشید که نباید ملاکتان را ارزان بودن تور آنتالیا قرار بدهید. ما پیشنهاد ویژه ای برای شما علاقه مندان به آنتالیا داریم که قطعا تمامی این گزینه های را می توانید از آن انتظار داشته باشید و آن هم  آژانس هواپیمایی نامی گشت است که سالهاست که مجری و برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی با بهترین کیفیت به سراسر جهان می باشد و شما با خیال راحت می توانید تور ارزان آنتالیا را از این مجموعه موفق خریداری کنید.

در آخر توجه داشته باشید که آنتالیا جاذبه‌ های بسیار متنوعی برای شما علاقه مندان با هر سن و سلیقه‌ های در خود جای داده و شما در مناطق تاریخی این شهر می ‌توانید از جاذبه‌ های تاریخی گوناگون و جذابی دیدن کنید و حتی این امکان برایتان هست که محل اقامت خود را در اطراف این جاذبه ها انتخاب نماییدو برای مشاهده این جاذبه‌ های گردشگری مناطق اطراف که بسیار هم شگفت انگیز و جذاب هستند. در ادامه لازم به ذکر است که شهر آنتالیا تنها یک شهر قدیمی با جاذبه‌ های تاریخی نیست! بلکه این شهر ساحلی کلی سواحل شنی سفید و زیبا برای استراحت کردن دارد و شما اگر علاقه‌ مند به تاریخ و معماری و یا طرفدار طبیعت و تفریحات ساحلی هستید می توانید در تور آنتالیا از سفرتان لذت ببرید ودر ضمن از مهمترین جاذبه های آن می توان به : شهر قدیم آنتالیا (Kaleiçi) ، موزه‌ آنتالیا ، مناره‌ ییولی (Yivli Minare) ، دروازه‌ هادریان (Hadrian) ، برج و باروی رومی (Hıdırlık Kalesi) ، شهر باستانی آسپندوس (Aspendos) ، شهر باستانی ترمسوس (Termessos) ، شهر باستانی پرگه (Perge) ، المپوس و چیمائرا (Olympus and the Chimaera) ، غار کاراین (Karain Magarası)  و … اشاره نمود.

 

نتیجه گیری کلی

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که تور دبی، تور استانبول و یا تور آنتالیا را برای گذراندن روزهای خاطره انگیز در کنار خانوادتان انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تور مورد نظرتان از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای خارجی به مقاصد مختلف هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت و یا با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای معرفی شده ما با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا