مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیزر شاسی‌بلند جدید مزدا CX-60 منتشر شد

مزدا رسماً اعلام کرده است که در تاریخ 8 مارس برابر با 17 اسفند شاسی‌بلند جدید خود بنام CX-60 را رونمایی خواهد کرد. چندی پیش اما تصاویری از این خودرو افشا شد که طراحی بیرونی آن را نشان می‌داد و حالا مزدا با انتظار تیزر جدیدی، بخش‌هایی از داخل CX-60 را هم نشان داده است. در طراحی این خودرو از جدیدترین تکامل فلسفه طراحی Kodo مزدا استفاده شده است و بنابراین ظاهر این خودرو درعین‌حالی که آشنا و مشابه دیگر شاسی‌بلندهای مزدا به نظر می‌رسد، مدرن هم هست.

در داخل CX-60 هم شاهد فضایی ساده با جزئیاتی جالب روی تودوزی پارچه‌ای هستیم که مهارت ژاپنی‌ها را نشان می‌دهد. همچنین با استفاده از متریال باکیفیتی مثل چوب افرا، چرم ناپا، منسوجات ژاپنی و تزئینات کرومی، نمایی لوکس ایجاد شده که این کراس‌اوور جدید را به‌راحتی از رقبا متمایز می‌کند. فعلاً اطلاعات بیشتری از کابین CX-60 در دست نیست ولی می‌توانیم انتظار ارائه تکنولوژی‌های مدرن و نمایشگرهای بزرگ را در داخل این خودرو داشته باشیم.

مزدا اعلام کرده است که CX-60 اولین محصول پلاگین‌هیبریدی این شرکت خواهد بود و بیش از 300 اسب بخار قدرت خواهد داشت. علاوه بر این، انتظار می‌رود این شاسی‌بلند جدید با خانواده جدید موتورهای شش سیلندر خطی مزدا شامل Skyactiv-X دیزلی و Skyactiv-D دیزلی با سیستم هیبریدی خفیف 48 ولت هم ارائه شود. CX-60 یکی از چهار شاسی‌بلند جدیدی است که قرار است مزدا در سال‌های 2022 و 2023 معرفی کند. این خودرو یکی از اعضای گروه محصولات بزرگ مزدا خواهد بود که شامل CX-60 پنج‌نفره و CX-80 هفت‌نفره برای عرضه در اروپا و ژاپن و CX-70 و CX-90 برای فروش در آمریکای شمالی می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پمپ بنزین مزدا 3 | قیمت پمپ بنزین مزدا 3 در فروشگاه مزدا شاپ
    برای دریافت اطلاعات دقیق قیمت پمپ بنزین مزدا 3 با فروشگاه مزدا شاپ تماس بگیرید – مزدا تخصص ماست پس ایمن بخرید – زیر قیمت بازار قطعه مورد نظر را به راحتی درب منزل و یا تعمیرگاه در همان روز با ضمانت بهترین قیمت تحویل بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا